Alles locken

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Pine NL, 14 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Over die thread dat wij alleen gingen praten over oplichters enzo. het moest wel daar want jullie hadden die andere thread gesloten net zoals die andere nu.
    Vind ik een beetje dom, laat ons lekker een thread maken en praten en niet alles closen.
    Ik hoop dat jullie dit niet verkeerd opvangen, btw ik vind deze forum vet.

2. Prospect

Prospect Guest

Dude, doe wat aan je zinsopbouw...

En volgens mij maken ze een statement als ze die threads sluiten, open ze dan niet weer opnieuw. Easy as that denk ik?

3. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Het woaren paupertopics, stuur de admin die online is een pm erover, ipv te praten over wat je gister zat te eten.
    En even uit mijn hoofd citeren uit de faq: ''XBW is geen democratie, het is net zoals EDGE zegt: It's Edge house, keep it on our rules''

Dus het heeft al geen zin, moet je naar een losser forum gaan, hier moet je ontopic zijn en sarcastische dingen kan ook niet omdat dan de userts meteen gaan huilen.
    Zo, ben ik er ook weer even uit.

4. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Er staat in de FAQ:
    Wij kunnen helaas hier niks aan doen, we hadden vroeger wel een lijst met goede deals, enkel was deze fraude gevoelig wat ook het geval is wanneer je een lijst zult opzetten met slechte dealers.

Eventueel kun je zelf een lijst opzetten ergens plaatsen en een link daarnaartoe in je signature zetten. Alleen omdat het fraude gevoelig is wil XBW daar niet verantwoordelijk voor zijn.

Laatst bewerkt: 14 jun 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina