1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Alles over Rareware's nieuwe 'Viva Piñata'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 15 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er nog veel meer downloadbare content beschikbaar komt de komende maanden. Kan nog een duur spel worden zo.
     
  2. Ik vind ook dat ontwikkelaars te snel content online zetten.Het spel is erg leuk om te spelen als je de Amerikaanse websites mag geleven,maar om zo snel content al vrij te geven vind ik niet kunnen.als het nou gratis was,dan hadden we niet geklaagd:D.
     
  3. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    8,5 lijkt me toch een erg goed cijfer voor een game in dit soort.
     
  4. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel gaat Sims effect krijgen denk ik doormiddel van hele tijd updates voor wat items.
     
  5. rorast

    rorast Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet te hopen. ik hoop dat ze ook met softwarematige updates komen, waardoor je wezenlijk andere dingen kunt doen. 1 euro voor 2 3d modelletjes vind ik trouwens wel erg duur. En ga nu niet vergelijken met koopbare gamerpics want dat is echt hel op aarde.
     
  6. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin meer te twijfelen of ik deze game wel moet halen of niet. Mede omdat het er wel erg fleurig uit ziet wat goed is maar of de game erg lang houdbaar is dat betwijfel ik.

    Ik twijfel echt of ik deze moet gaan halen of niet. Het open einde vind ik ook wat jammer.. Krijg een beetje een "black & white" idee.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Meer een soort Animal Crossing idee. En die game speel je even heel vaak en veel en daarna nooit meer.
     
  8. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd dat denk ik dus ook, ik vermoed dat ik deze niet ga kopen.
    Dat doe ik wel als die voor 30 in de bakken ligt ofzo.
     
  9. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind de serie erg leuk, en wil er zeker meer van zien. Het spel lijkt me ook geweldig, maar ik weet niet of ik hem wel voor 60 wil halen. Ik wacht eerst de reviews wel af.
     
  10. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze moet ik gewoon hebben die game lijkt echt zo vet. Toen ik gameplayfilmpjes zag was ik helemaal verkocht, die beesten zijn echt geinig.
     
  11. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat was zo met Animal Crossing. Maar in reviews lees ik juist dat je je nooit verveelt tijdens het spelen van dit spel omdat er altijd weer nieuwe dingen te doen zijn, in tegenstelling tot bij Animal Crossing.
     
  12. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Viva "regiovrij" Piñata

    Door Rene Groen op 13-11-2006 om 15:26 Bron: Eurogamer

    Terwijl we halsreikend uit kijken naar het geweld van Gears of War kunnen we op de redactie ook vrolijk worden van de gekleurde Viva Piñata's. Ondanks het grote verschil hebben de games ook wat met elkaar gemeen.

    Net als Gears of War blijkt namelijk ook Viva Piñata regiovrij te zijn, zo kunnen we op Eurogamer lezen. Hun Amerikaanse copy werd getest op een PAL Xbox 360 en werkte prima.

    Goed nieuws voor de importeerders aangezien het spel in Amerika net verschenen is en we binnen Europa moeten wachten tot 1 december.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    nu nog de ntsc-j versie.
     
  14. Ik wacht eigenlijk op een videoreview van Gamespot.com,maar volgens mij zitten ze daar achter de Wii en de PS3.
     
  15. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha nice.
    We kunnen 'm vanuit Amerika bestellen of gewoon bij play-asia binnenkort :D
     
  16. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    De NTSC-J versie is jammergenoeg niet regiovrij.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2006
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    lama
     
  18. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou, het schijnt dat de Regio vrije versie van Viva Pinata voor de nederlanders onder ons de Nederlandse stemmen bevat, ipv engelse!
     
  19. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmmm na al die info die ik heb gelezen moet ik em wel kopen in plaats van F.E.A.R.
     
  20. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga h em zeker weten kopen!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina