weet iemand hoe je een alley-oop (dat je de bal naar de basket gooit en iemand anders hem gelijk dunkt zonder te vangen) maakt bij NBA inside drive 2002?
ik zal geen idee hebbe maar ik heb het wel ens gehad. dan neemt ie toch de bal me in de sprong. de één gooi de ander springt en doet ze hand tegen de bal en in de basket. volgens mij is het gewoon een kwestie van geluk.
mja, "Right thumbstick - Lob / Pass / Deke" das de knop doe je kan gebruiken..soms lukt t ook gewoon met un paas te geve maaja..met die knop lukt t wat makkelijker iig.. en niet denke dat het de hele tijd kan meteen want de andere persoon moet maar net op ze weg zijn naar de basket uiteraard hehehehhee
Eh, ik gok dat alley-oops "random" voorkomen. Alley-oops kunnen alleen gemaakt worden, indien iemand op dunk-afstand van de basket staat. Misschien dat icon-passing zou kunnen helpen. Dus dat als iemand vrij staat in de paint/bucket, dat je dan diegene de bal passt. Maar het is denk ik mede-afhankelijk van de dunk-abilities van diegene die vrij staat. Maar verder zou ik het eigenlijk niet weten...
jammer dat je er niet gewoon een knop voor hebt bij nba live kon je gewoon op de witte knop drukken en dan deed ie een alley-oop