1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Alone in the Dark 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wooffa, 4 mei 2006.

  1. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Alone in the Dark: Near Death Investigation

    Naam: Alone in the Dark: Near Death Investigation
    Developer: Eden Studios
    Uitgever: Atari
    Releasedate: mei 2008


    [​IMG]


    Alone in the dark is één van de grondleggers van het hedendaagse horror genre en mede daardoor ook één van de bekendste en meest populaire games op dit gebied. Het nieuwe deel komt ook naar de Xbox 360 en is in mijn ogen een erg geduchte concurrent voor Resident Evil 5. De film mocht dan geflopt zijn met dank aan Uwe Boll, het spel ziet er nog altijd veelbelovend uit.

    Ze willen met dit 5e deel weer iets heel anders neerzetten. Zo zal de game gaan bestaan uit verscillende episodes van 30 tot 40 minuten, ieder afsluitend met een mooi filmpje en een cliffhanger. Zo krijgen gamers die wat minder tijd achter elkaar hebben ook de kans om een volop te genieten van een horror. Dit heeft al voor wat discussies gezorgd, dus mooi om dat ook hier even onder het licht te brengen.

    Verder zal het meer actie gericht zijn, zullen bekende plaatsen als Central Park in New York in het spel zitten, is er ook nog wat stealth en wat puzzels en keert Edward Carnby terug. Mysterieus, want dit deel speelt zich af in 2006 en het eerste deel, waar Carnby ook de hoofdrolspeler is, in 1920. Ze zijn echter even jong/oud en niemand weet nog wat er gebeurd is.


    Hier kun je een interview zien + een heel erg cool filmpje.

    Nieuwe trailer:

    [gt]29842[/gt]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Vond het overigens vreemd dat er geen topic over was, dus als ik iets over het hoofd heb gezien in de zoekfunctie, corrigeer me maar.
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2006
  2. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopen dat het spel beter wordt dan de film :+
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik kreeg het spel maar niet uitgespeeld, ging me veel te traag. Maar zo te zien gaan ze daar nu wat aan doen. Ik ben benieuwd.
     
  4. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    jaaaa!Die film is echt zooow kut!
    Maja dat zijn alle films van Uwe bolle(!), hij had ook house of the dead en bloodrayne gemaakt allemaal bende.
    In de PU stond ook dat ie een film gaat maken over de game postal.
    Haha dat kan niet goed gaan :+

    Ps.Dat 2de plaatje ziet er super vet uit!
     
  5. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Die laatste plaatje is ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ziek echt man, check gewoon die licht die binnen die gebouw komt heb er geen woorden voor mooier dan ''DÉ filmpjes van de PS3' heb er echt geen woorden voor. Eerst keer dat ik versteld sta voor een plaatje van een game, is het ingame? heb de 2e nu pas gezien ziekelijk mooi
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2006
  6. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    de 1ste is zekker niet ingame das zekker.
     
  7. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Dit eerste 3 zijn artworks en geen screens....
     
  8. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Zal wel artwork zijn idd. Maar bekijk de [HD] trailer maar eens. Het spel wordt zeker heel erg mooi. Van tevoren zie je ook niet voor niets dat het allemaal real-time is. Mooi, maar niet zó ziekelijk mooi als op de screens helaas. Het komt er soms wel dichtbij imo. :)

    Ik zie trouwens dat XBW gisteren goed gekeken heeft naar dit topic gezien de trailer die op de FP staat. :p Of is het gewoon toevallig? ;)
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2006
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit spel wordt zo bruut _O_ al meer details wat betreft release?
     
  10. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens eerdere geruchten zou het gaan om een release die dit jaar nog plaats zou vinden. Dat is alleen alweer achterhaald en komt de game 'ergens' in 2007 naar Europa. Marja, 2007 duurt zo lang...
     
  11. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    deze wordt echt meesterlijk vet:)
     
  12. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    *Herinnert zich de eerste Alone In The Dark*

    *Zwijmel*
     
  13. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
  14. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens .. kan wel eens een Stille BomB gaan worden deze game !
     
  15. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, wat bijvoorbeeld een vette next-gen feature is, is dat je geen menuutje hebt met je inventory, maar dat je je spullen in real-time, zelf uit je jaszakken etc moet halen. En wanneer je je handen niet vrij hebt omdat je bijvoorbeeld aan een touw hangt dan kan je niks pakken en moet je eerst je handen vrij maken door het touw bijvoorbeeld om je middel vast te zetten.
     
  16. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad .. dat zijn toch wel kleine details wat het gewoon echter maakt !

    ook zijn de levels maximaal een half uurtje per level . en als je de volgende dag dan weer in het spel komt dan laat ie zien wat er de vorige "aflevering" is gebeurd ! dat vind ik persoonlijk een hele vette aanvulling !
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    ff topic omhoog schoppen met deze mooie screens :)

    Het wordt wel eens tijd voor trailers
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Op IG wordt er in een van de Leipzig specials wat over verteld en klonk erg interessant. Hutjes ed in de fik kunnen steken. Balken in de fik zetten die erdoor breken etc.
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    De laatste Alone in the Dark heb ik gespeeld op de Dreamcast, volgens mij was dat deel 4. Dat was me een hele sfeervolle game, wel erg moelijk met die puzzels. Ben benieuwd naar deze, want waar Resident Evil een nieuwe weg inslaat blijft Alone in the Dark gewoon trouw aan de duisternis, uiteraard wel logisch eigelijk.
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dacht dat dit deel een ook wat andere weg insloeg, ietwat minder horror. Denk vooralsnog een minder grote verschil als dat bij RE zichtbaar was.
     

Deel Deze Pagina