Stel he je pakt bijvoorbeeld motoGP en je maakt eengame,wordt dezed an op jou xbox gehost, dus door jou internet verbinding of op een centrale live server? en is dit bij alle spellen hetzelfde? Want ik heb bijvoorbeeld bij MOTOGP nooit lag en bij ut regelmatig :{ !
Hmm tog vreemd :{ Ik heb namelijk Chello hier en een gewone verbinding en ik kon met een man of 15 MotoGP doen, en spreken, normaal gesproken als ik een CS gamepje host heb ik met drie man al lag en nu komt de spraak er nog bij
De ene game is de andere niet... voor MotoGP is relatief weinig data verkeer nodig 1 parcours ... niet zo erg groot ... voor een CS gamepje heb je meer data verkeer nodig .. meerdere acties... meerdere posities ... enz ... dus meer kans op lag
Oh okeej ja dat is natuurlijk waar ook, stom van me Maar dan heb je voor een potje UT ook relatief meer data verkeer nodig waardoor veel servers een beetje (tot ongeloofelijk erg) laggen !
By George ... You got it! *) (het maakt ook uit of niemand anders een computer gebruikt, als je aan het downen of uploaden bent verbruik je veel data verkeer) Je hebt een hoge upload nodig om te kunnen hosten ... meer dan de minimale eisen van xbox live dus
Ja een aardige adsl verbinding mag wel. Wat mij dus terug brengt op mijn punt die ik altijd al maakte... de ultieme online game is een racegam
bij race games heb je vaak dat de tegenstander bijv met de auto een tik heeft dat ie steeds met een schokje naar voren gaat dat is best wel iritant. Ohjah en wat reinaldo betreft als je met CS (counterstrike) een game wil hosten dan ligt dat aan je pc of die het wel aan kan heeft niks met de xbox te maken!
soms gaan mensen hosten die echt net op xbox live kunnen met hun verbinding. Zie je iedereen met moto gp springen over de map Maar komt ook door het praten natuurlijk