[XOne] Als jij een nieuwe game maakt

Discussie in 'Games' gestart door reinaldo, 11 jul 2003.

1. reinaldo

reinaldo XBXL Gamer!

Leuk Bevonden:
    0
    Stel he je pakt bijvoorbeeld motoGP en je maakt eengame,wordt dezed an op jou xbox gehost, dus door jou internet verbinding of op een centrale live server? en is dit bij alle spellen hetzelfde? Want ik heb bijvoorbeeld bij MOTOGP nooit lag en bij ut regelmatig :{ :'-( !

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    als jij een game aan maakt ben jij de host

3. reinaldo

reinaldo XBXL Gamer!

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm tog vreemd :{ Ik heb namelijk Chello hier en een gewone verbinding en ik kon met een man of 15 MotoGP doen, en spreken, normaal gesproken als ik een CS gamepje host heb ik met drie man al lag en nu komt de spraak er nog bij :eek:

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De ene game is de andere niet... voor MotoGP is relatief weinig data verkeer nodig 1 parcours ... niet zo erg groot ... voor een CS gamepje heb je meer data verkeer nodig .. meerdere acties... meerdere posities ... enz ... dus meer kans op lag

5. reinaldo

reinaldo XBXL Gamer!

Leuk Bevonden:
    0
    Oh okeej ja dat is natuurlijk waar ook, stom van me |:-

Maar dan heb je voor een potje UT ook relatief meer data verkeer nodig waardoor veel servers een beetje (tot ongeloofelijk erg) laggen !

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

By George ... You got it! *) (het maakt ook uit of niemand anders een computer gebruikt, als je aan het downen of uploaden bent verbruik je veel data verkeer)

Je hebt een hoge upload nodig om te kunnen hosten ... meer dan de minimale eisen van xbox live dus

7. reinaldo

reinaldo XBXL Gamer!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja een aardige adsl verbinding mag wel. Wat mij dus terug brengt op mijn punt die ik altijd al maakte... de ultieme online game is een racegam :)

8. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    bij race games heb je vaak dat de tegenstander bijv met de auto een tik heeft dat ie steeds met een schokje naar voren gaat dat is best wel iritant.
    Ohjah en wat reinaldo betreft als je met CS (counterstrike) een game wil hosten dan ligt dat aan je pc of die het wel aan kan heeft niks met de xbox te maken!

9. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    soms gaan mensen hosten die echt net op xbox live kunnen met hun verbinding. Zie je iedereen met moto gp springen over de map:D Maar komt ook door het praten natuurlijk

Deel Deze Pagina