Geluid setje met Dolby Surround Pro Logic Ik wil deze denk ik kopen: (Altec Lansing XA-3051) Er zit Dolby Surround Pro Logic in. En heeft de x-box dat ook? Als ik hem dan aansluit heb ik dan direct Dolby Surround Pro Logic? Dit was de info wat er in zit: 56 Watts Total Continuous Power RMS (4x5 W/Satellites; 17.5 W/Center; 18.25 W/Sub) 100 Watts Total Peak Power 6-Speaker Dolby Surround Pro Logic Deep Bass, Ported Subwoofer Performance Speakers Dual Mode Selector Full-Function Wired Digital Controller Total Connectivity Dual Headphone Jacks Auxiliary Input Jack Color-Coded Cables Wall Brackets Shielded Satellites Ik heb een aparte aansluiting. En dat is deze: Deze is precies het zelfde maar dan een ander plaatje: Ik heb deze aansluiting omdat ik geen goeie T.V heb. Maar welke heb ik dan nodig. En ik moet dan wel een audio aansluiting nodig...
eeen juiste digitale versterker is aan te raden. met 5.1 ondersteuning, maar er zijn al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel topics hierover. dus als je ff zoekt vind je ook genoeg
kijk anders even in het deze thread voor meer informatie over dolby digital 5.1 enzo http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=41051
je moet kijken welke mogelijkheden dat setje heeft kwa aansluiten . als er een optische ingang opzit moet de de advance kabel hebben om hem aan je box aan te sluiten. en als je alleen de rode witte en gele aansluitingen op dat setje hebt kun je de kabels gebruiken die je boven laat zien likt me verstandig dat je de specs opzoekt en deze ff hier ff post
ik heb eens voor je gekeken je kunt de standaard kabel gebruiken voor deze set je weet wel de rode witte en gele plug deze set heeft geen optische ingang ff een fototje das dus de achterkant van de set en zo zal hij uitzien als je hem hebt je zult geen digitaal geluid krijgen maar 6-Speaker Dolby Surround Pro Logic das ook goed hoor maar ik weet niet wat dit setje kost en vraag me daarom ook af of je niet beter voor iets anders kunt kiezen
ik heb deze gekozen omdat ik zo`n setje heb maar dan XA-3021. dat is deze: ene ik wil graag een nieuwe en dan 5.1 en deze is iets van €150,-ofzo. en past ook mooi bij de x-box. ik weet nu genoeg en sluit het gewoon aan met die witte en roode draad.
€150?? Daar heb je een setje met ingebouwede decoders 0(dolby digital etc) voor.. Nu krijg je gewoon veredeld stereo geluid...
daar moet ik gerjan gelijk in geven wat betaal je dan wel niet voor de dilby set wat helemaal boven staat ik denk dat je voor dat geld wel wat beters krijgt
Dit is het duurste setje. En als er dan betere zijn zeg ze dan ff s.v.p ik kan maar voor €150,-. Maar weet ook iemand van dat x-box sound setje van eigen merk. Want dat was er ook als het goed is. En waar is die dan te koop.
denk dat je beter 20-30 euro moet sparen en je dan wat beters halen of je gaat naar leenbakker daar hebben ze een leuk goedkoopsetje voor 100 euro deze is ook nog digitaal heeft 4 zuilen (boxen)1 center en 1 basbox denk dat dit setje bij leenbakker zelfs beter is dan die wat jij laat zien ps als je voor het leenbakker setje gaat neem dan een grote auto mee want de doos is niet mis wat je mee krijgt dus je fietsje kun je vergeten
Dit is wel een vet setje maar die boxen zijn me wat te groot. Ene zijn er ook niet al te duure setjes met DTS???