Hallo, Ik heb altijd problemen met de beeldkwaliteit van mijn xbox. Er slaat bij alle spellen en alle dvd`s een groenige "waas"over mijn beeld???? M`n box is nu drie jaar oud en is binnen de garantie periode al een keer bij MS geweest voor reperatie (nieuwe dvd speler en moederbord??) en dat , omdat ik mijn linker audio kanaal kwijt was ????? Ik heb al een andere kabel geprobeerd en meerdere tv`s. Wie kan mij Helpen ???
Ik ben bang dat je op zoek moet naar een nieuwe Xbox. Je zou eventueel MS nog een keer kunnen bellen (omdat je buiten de garanatie zit, zal je waarschijnlijk (hoge) reperatiekosten krijgen als ze hem repareren).
Wat voor kabel gebruik je? de standaard RF kabel of een advanced scart. Wat eventueel zou kunnen is dat de kabel aansluiting van je xbox verrot is. Een andere, zelfde soort kabel maakt dan idd geen verschil. Maar als je b.v. de RF gebruikt zou je kunnen kijken of een scart wel beter beeld geeft. Zou er dan overigens niet 1 kopen maar gewoon eerst even lenen.
Ik Gebruik de standaard X-box kabel en heb inderdaad van een maat van me een andere geprobeerd , maar die doet precies hetzelfde. Ik wou gisteren Halo-2 gaan halen ,maar bedacht toen dat als mijn beeldkwaliteit zo klote is dat dat ook niet echt opschiet. Mischien maar een telefoon aanschaffen bij de phonehouse of zo dan krijg je er een "gratis"X-BOX bij...
Heb ook een keer zoiets gehad, kreeg ik een rode waas op mijn scherm. Bleek inderdaad de scartaansluiting niet helemaal goed te zijn, dit was verholpen na de aanschaf van een nieuwe kabel. Maar dat is bij jou dan blijkbaar niet de oplossing, dan zou ik toch maar naar de phonehouse toe gaan als ik jou was.