Heej Giorgio, old skool poster! Ik vermoedde het al een beetje dat het niet een megatopper zou zijn maar istie zo kut dan? Ik persoonlijk hoef hem niet omdat ik de tekenstijl niet zo mooi vind. De hoop hoef je echt niet te verliezen, je moet gewoon zorgen dat je geduld niet opraakt, paar maanden en je hebt zat te spelen. 'T mot allemaal nog een beetje op gang komen, het is nog een jonkie.
Denk vooral dat het weer geen zin heeft je op te hangen aan slechts een slechte preview over enclave... want JA het is een preview en geen echte review omdat ik nog nergens het ultieme bewijs gezien heb dat dit al de retail versie is (ok het wordt wat krap tijd voor die gasten het nog te verbeteren... )... maar heb onderhand wel door dat het verschil tussen de ene en de andere review af en toe het verschil tussen dag en nacht is...
Ik doe dat niet want ik hoefde hem al niet. Of had je het niet tegen mij? Dat is uiteraard een feit, goed voorbeeld is dat Giogio DOA3 een kutspel vond en ik hem super vind, Kseen nl. gekocht van Giorgio.
De review staat hiero: http://www.xengamers.com/sections/reviews/7922/ Maar volgens mij is dit duidelijk een review van een 'early build'. Ik zou er niet al teveel vertrouwen opstellen en even wachten totdat er wat meer reviews voor handen zijn.
aangezien ik het spel Rune: lord of viking had gespeld en hij zuigde zo hard dat ik het spel gelijk weg deed maarja laten we hopen dat Enclave niet het helfde soort spel is
ik vind niet alle games tegen vallen, dus weet niet wat je klaagt, de meeste games die ik heb vind ik top
doa is zeker geen kutspel graphics helemaal top het probleem is alleendat je na een paar dagen alles wel gezien hebt
mn geduld is ook zeker nog niet op maar ze mogen wel eens opschieten met die games anders krijgen we hier strax allemaal het dreamcast syndroom
Nou je het er toch overhebt, dat syndroom heerst al een beetje, heel veel mensen op dit forum zijn/waren pro dreamcast, en ik beleef een klein beetje een deja-vu op dit moment, ga maar na de PS2 staat nu wel errug stevig aan de top. Ik krijg wel eens de vraag van kennissen: wat zal ik nou kopen PS2 of Xbox, ik moet dan echt objectief zeggen: PS2!!! Let wel dit zijn allemaal geen harde kern gamers, en vaak kopen ze een console voor de kids, en wees dan eens eerlijk er zijn gewoon veel meer spellen op de PS2, van de xbox hoef je verlopig nog niet zoveel van te verwachten kwa games. Kijk ik heb zelf een box + een PS2, ik speel bijna niet meer op mijn PS2, maar dit komt meer omdat ik een fervente gamer ben en ik de xbox superieur vind aan wat voor andere console dan ook, maar voor de mainstream = een PS2 op dit moment gewoon de betere keuze!! Zie je de verglijking met de dreamcast een beetje, harde kern gamers vonden hem super maar het grote publiek ging er niet voor!!!!
even hierop komen duh xbox is net uit, de ps2 bestaat al 2.5 jaar wat wil je nou. in het begin kregen de meeste PS2 spellen 6jes net 7ens enkele keer 8. xbox meteen met titels als halo dikke 8ten,9gens en zelfs een 10 van edge. en nog meer spellen als DoA3,pgr enz
PlanetXbox geeft het een 7.2.. : http://www.planetxbox.com/features/reviews/2002/enclave/ Denk dat Xengamers beetje overhypt waren ofzo.
Schilderen zuigt x 50! Anyways, ik ben toch echt veel optimistischer. Het geld wat voor de xbox beschikbaar is gesteld. Live verwacht ik in Eur. ook niet veel van, vraag me af of er genoeg animo voor is. In Am. komt dat wel goed denk. Qua spellen denk ik dat je een console een half jaar de tijd moet geven om wat degelijke spellen te hebben. In de herfst zijn er toch aardig wat games en begin volg. jaar komt er een berg. Ik ga een gamecube kopen maar als ik (persoonlijk is dat, ik weet het) kijk naar wat hun nu hebben.... Resident Evil is de eerste titel die ik wil kopen, ik heb hem ook nog niet gekocht puur uit oogpunt van garantie, geen spellen betekend niet spelen. Bla bla bla, ik vind het aanbod nog wel gaan dus(aanbod van de xbox). Whahahah, ik wou jou trouwens geen woorden in je mond leggen over DOA3, is gewoon snelle manier van schrijven, ik vind hem toffer dan dat jij hem vindt iig. Ik moet nog een paar pakkies en zit al 7 uur zonder xboxitem maar zelfs al heb ik ze allemaal doe ik hem nog niet weg. Af en toe een mp'tje is erg tof. Enneh...nou heb ik geen sjin meer om te schrijven.
ik heb al een cube en moet je zeggen dat het tot nu toe niet echt het geld waard is monkey ball is leuk maar dat is dan ook wel het enige wacht nog maar evve tot de kerst
Joah, ik heb alleen Resident Evil en Bountyhunter tot nog toe op mijn lijstje staan en ik zoek wel naar leuke games. Ik heb dus idd geen haast.