[PC] Amateur opnamen maken bij de Gameplay 2005 met video camera

Discussie in 'Games' gestart door titan1980, 12 okt 2005.

1. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    ik kan nergens een PU Gameplay 2005 related topic vinden dus vandaar hier mijn vraag.

Vorig jaar was ik aanwezig op de gameplay en had toen veel filmpjes gemaakt met mijn digi foto cam. Tot mijn verbazing zag ik gewoon luitjes lopen met een digi video cam en footage te maken. Nu wil ik weten of het gewoon is toegestaan om daar voor jezelf amateur video te maken van de games. Ik merkte vorig jaar al dat ik heel veel gamers gelukkig heb gemaakt toen met mijn footage die ik maakte. Dus hopelijk is het gewoon toegestaan met videocam, en anders boeiend als.... dan maar de foto cam weer mee :D

2. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Neem de foto cam en de digi cam mee! :D

3. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Edit dan gewoon gelijk die caps weg |:-

Ontopic: gewoon proberen je merkt vanzelf wel of het niet mag/kan

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zou niet weten waarom het niet zou mogen.
    Het is niet dat er iets achter gesloten deuren wordt tentoongesteld waar je even kan filmen.

5. titan1980

Leuk Bevonden:
    33

VETTE shiznit dus. Mijn videocamera gaat dan zeker wel mee! Menig gamer en dan vooral uit de USA zullen erg blij zijn met footage:D Die WIJ eerder spelen dan hun 8) O-)

Nou maar hopen dat Microsoft goed uitpakt met de 360, 2 weken later heb ik hem in huis staan. Het zou wel heel erg dom van ze zijn als ze niet GROOTS uitpakken op die beurs.

ik hoop op Zelda van Nintendo, en voor de 360 GR:AW, PD0, Oblivion etc _0/

6. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik denk dat het gewoon mag tenminst als dat van te voren niet anders wordt aangekondigd

7. Brolly

Brolly Pr0 G4m3r

Leuk Bevonden:
    0
    anders doe je het gewoon stiekem ;)

8. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Jah, maar als je daar met je GROTE Camera gaat rondlopen, is stiekem doen wel lastig :p.
    Gewoon beide mee-nemen jah, en mensen zullen het zeker wel waarderen lijkt me :).
    Gewoon NIEUWE filmpjes zien. En idd, ik hoop dat MS goed uitpakt, met veel games.

9. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Waarschijnlijk zullen ze vrij weinig missen daar in de USA. Het is echt niet zo dat Microsoft opeens weer nieuwe dingen gaat laten zien op zo'n onbelangrijke gamesbeurs als de Gameplay 2005

10. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Daarbij zal er in de US echt wel meer van dit soort gameplay achtige beurzen worden gehouden;)

11. titan1980

Leuk Bevonden:
    33
    ja ok dat zal best, maar dan is het wel vreemd en jammer dat die yanken geen footage maken voor ons en delen met ons. Ik neem mijn kleine camcorder gewoon mee en film erop los 8)

12. Celius

Celius Guest

Ik neem gewoon mijn videocamera en als het niet mag dan merk ik dat vanzelf wel *)

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk mag dat. De PU doet toch niks anders op E3/TGS etc.

Deel Deze Pagina