amazon.com

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door drolloe2080, 21 aug 2004.

1. drolloe2080

drolloe2080 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op amazon.com staat er dat ze geen spellen naar het buitenland versturen. wie heeft hier ervaring mee en wie kan me meer vertellen

:+

2. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als er staat dat ze geen spellen naar het buitenland versturen doen ze dat ook niet... Moet je anders eens op www.amazon.co.uk kijken, is de Europese versie van die site. Daar krijg je PAL versie.

3. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Aangezien dit over een online internetshop gaat hoort deze thread in het Overige console's + PC / Internet gedeelte van het forum thuis en niet in het Games Forum.

-----> verplaatst

In ieder geval heeft DUDE_DUDE gelijk dat je dan beter bij amazon.co.uk terecht kunt. Ik heb er zelf een paar keer besteld en het liep allemaal prima. Een goed alternatief is overigens www.play.com dat meestal goedkoper is aangezien deze geen verzendkosten rekent in tegenstelling tot amazon.

4. drolloe2080

drolloe2080 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar bijvoorbeeld een spel als ESPN NFL 2K5 is nu uit in amerika. en ik weet niet wanneer het in Europa ( Nederland ) uitkomt..
    denk je dat ze die wel versturen of moet ik gewoon wachten.....

5. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Aangezien amazon.com vermeld dat ze geen games versturen naar het buitenland is het dus onmogelijk om die daar te bestellen :)

Een andere goede amerikaanse site ken ik verder niet. Tevens weet je neem ik wel aan dat het dan om NTSC games gaan die je niet op een Europese Xbox kunt afspelen? Dus tenzij je een NTSC Xbox hebt of je er een hebt die is omgebouwd (waarover dus niet mag worden gesproken op dit forum) zit er niets anders op dan te wachten.

6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    kmoet toch ff www.gcshop.nl vermelden want het is en blijft gewoon een goede goedkope site die genoemd mag worden.

Deel Deze Pagina