Hej Peeps ff vraagje kan ik als ik in USA xbox live haal deze gebruiken op mijn Europeese box ik heb namelijk kennisen in Houston wonen en die willen het wel opsturen
ik wil niet vervelend zijn maar het werkt WEL er zit geen regio code op de live cd (net als op mechassault en nog een paar live games) er is hier al iemand op dit forum die het heeft. je moet alleen je postcode veranderen totdat xbox live hier in ned is.
zolang je niets koopt via xbl worden de gegevens ook niet gechecked volgens mij maar het het is wel een gok ja
ach, mensen, als je het op laat sturen dan ben je 4 weken verder. dus dan is het al FEB. nou ff wachten tot maart 2003 is dat zo`n moeite?
Ok dus ik laat het wel opsturen en gebruik de postcode van mijn kennisen hehehehehe ontvang hem waarschijnlijk binnen een week xbox live here i come
Maar je koopt toch ook xbox live ... en je wilt straks toch je gamertag behouden (dit kan je niet aanpassen!) ...
je koopt xbl toch in de winkel daarna heb je er geen kosten meer aan behalve als je dingen gaat downloaden. Daar zou je dan ff mee moeten gaan wachten tot 14 maart zoadat je je gegevens aan kan passen(of kan dat niet?)