American Chopper?

Discussie in 'Algemeen' gestart door maxieboy007, 21 okt 2004.

1. maxieboy007

maxieboy007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

Ik was een beetje aan het surfen op het wereld wijde web en toen kwam ik dit tegen:

Dit spel gaat dus over het bouwen van vette motoren, en het is gebaseerd op de serie die op Discovery Channel te zien is.
    Ik had al even op tothegame.com gezocht maar daar kon ik niks vinden, en hier staat ie ook niet in de gameslijst.

Weet iemand misschien iets meer van dit spel en wanneer het eventueel in Europa uitkomt?

Laters, Max _0/

2. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    activison zie ik staan die zijn toch falliet dus denk dat dust een hoax is of dat het spel het dag licht niet zal zien

3. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me wel heel dope als dat zo zou zijn ik vind deze serie echt the bom.Ze moeten hem wel goed utiwerken en er genoeg geld instoppen en er niet een zwak aftreksel van maken.Ennuh activision is voorzover ik weet niet falliet hoor das aclaim

4. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ja idd activision is van tony hawlk,enz
    maar denk niet dat het echt leuk word omdat hoe kan je een motor echt verschillend bouwen tog allemaal wel de zelfde groffe lijn dat zag je ook in het programma en het rijden erop lijkt me ook niet echt....

5. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Er werd in die tv thread van american choppers ook al gesproken over een game hierover. Ik ben dus ook erg benieuwd of het nog wel uitkomt en wanneer. Ik wil eerst wel iets erover lezen of screenshots zien voordat ik mijn oordeel hierover klaar heb liggen.

6. maxieboy007

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik kan de game zelfs niet op tothegame.com vinden :confused: Ik dacht dat daar ALLES op stond wat op de xbox uit is of gaat komen...

7. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Whehe, netjes geshopped _0/

8. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij weet zeker dat deze game er nooit gaat komen?

9. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Activision is geen eens failliet, dat is Acclaim. ;)
    En het stond dus bij EBGames: Pre-Order: Ships on 11/9/2004, 11 Sept. wel curieus..
    Maar ik weet bijna zeker dat dit geen hoax is, dit is echt, maar het komt gewoonweg niet uit in Europa.

10. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Ik weet niks zeker, ik weet alleen wel zeker dat ik er nog niks van geloof :p

Hoe ken je daar nu een leuk spel van maken?? Beetje motortje lassen, dan naar een show, geld verdienen weer motortje lassen, naar show geld verdienen... Ondertussen moet je flink ruzie maken met je pa of die andere dikke flapdrol om zo nieuwe onderdelen te unlocken :p Dan komen de badguys natuurlijk ook even langs dus moet je oefenen op de boksbal om die gasten even flink op hun nummer te geven 8)

Levendige fantasie hoor, maar lijkt me niet echt een goed spel concept. Wel origineel maar waarschijnlijk een beetje erg saai. Het was gewoon mn eerste ingeving toen ik de naam van het spel hoorde, en al helemaal toen ik het hoesje zag. Maar je raadt het nooit natuurlijk ;)

/ed: haha, te preorderen voor maar €30 en hij komt net voor Halo uit :D Verder nog niks over gevonden hoor.

Laatst bewerkt: 21 okt 2004
  11. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien wordt deze game veel beter dan NFSU2 :cool:

12. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Dit lijkt me dus ook lachen....af en toe je broertje afzeiken en lekker met dingen smijten. Naar een show toe cruisen........gewoon ff een uurtje relaxen achter de TV.

13. maxieboy007

Leuk Bevonden:
    0
    En zelf je bikes designen natuurlijk :9

14. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Uiteraard!!! :)

Deel Deze Pagina