American Football games

Discussie in 'Algemeen' gestart door Baltimore Raven, 3 aug 2002.

1. Baltimore Raven

Baltimore Raven PRO-BOWLER

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien krijg ik hier een deftig antwoord op de volgende vraag in amerika komt straks NFL Fever 2003 uit nota bene uitgegeven en ontwikkeld door Microsoft (gaming studios) en ook Madden 2003 en nog wat later Sega's nfl 2k3 allemaal toppers in het genre en twee van de drie met Xbox LIVE support.

Nu is mijn vraag komt er één van deze drie naar de BENELUX? Madden heb ik al gevonden op amazon in england en duitsland maar van de andere twee nog niks gezien weet iemand meer dan ik?

2. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ik geloof het wel , ik denk wel dat de AFgame's naar de Netherlands komen , ik heb de andere (die al uitzijn) football games ook wel in de winkels zie n liggen, FRS en V&D (zelfs)

3. Baltimore Raven

Leuk Bevonden:
    0
    laat het ons hopen maar of het dan ook wil zeggen dat dit in belgie het geval zal zijn?
    ik heb hoedanook m'n exemplaar van madden gereserveerd bij amazon

4. Sumo

Sumo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Madden komt in europa uit. Volgens mij 13 september

NFL 2k3 en nfl fever 2003 niet. Ze hebben tenminste nooit aangekondigd dat ze ooit in europa gereleased worden.

gelukkig heb ik mij xbox uit de usa gehaald dan kan ik deze games tenminste ook spelen. ik krijg ze over ongeveer 2 weken binnen.
    Ik ga nu weer eens gezellig verder met NCAA Football 2003 van EA. Echt een aanrader voor elke American Football fan.

Laatst bewerkt: 3 aug 2002
  5. Baltimore Raven

Leuk Bevonden:
    0
    i know college football schijnt idd ook te rulen en zeker NCAA maarja dat is onbekend in europa dusja geen exemplaren voor ons

Deel Deze Pagina