Ik heb al een paar keer de eerst training ding gedaan maar iedere keer zegt ie dat mijn score niet hoog genoeg is , maar hoe kan ik nu rapper schieten dan dat er ventjes komen, en ik heb gecheckt en ge doublecheck dat mijn ammo niet op is :d , ook gaan mijn missed oppeens omhoog zonder dat er een ventje gekomen en gegaan is greetzz blonkie
Als je niet op de ventjes schiet gaan ze naar een paar seconden naar beneden en is het een misser. Er zijn iets van 40 poppetjes, als die allemaal zijn geweest en je hebt er niet genoeg dan moet je het gewoon nog een keer proberen, het maak dus niet uit of je dan nog ammo over hebt.
Op elk mannetje moet je gewoon 1 keer schieten. Als je meer dan 36 mannetjes raak heb mag je sniper training gaan doen.
Nog een tip schiet niet met je rechter muisknop en maar met de CRL toets beweeg je toch iets minder. Veel succes en ik zie je wel een keer online
hier de gouden tip: je moet ipv recht op staan op je knieen hurken, dan in het linker of rechter hoekje gaan zitten (afhankelijk van het target op dat moment) en vervolgens naar voren lopen tegen de muur aan. zo voorkom je dat je beweegt en kan j ook gewoon schieten en op je hurken is het natuurlijk stuk makkelijker dan staant!
Maar het probleem was, mijn map wasniet volledig geladen , ik zag maar 4ventjes maar nu ben ik bezig met andere trainingen , moet je medic en special forces doen???
ja is wel handig, zou de antwoorden van die domme testjes ff op internet opzoeken, want dat slaat echt als een lul op een drumstel.
Dat is waar , ik heb 20min. geluisterd naar dat gezeik en dan moest ik een test doen , khad 2keer 60% en e keer 56% en toen werd ik het zat!! en bij medic heb ik zelf al vroeger gestopt!!! dat begint te vervelen na een tijdje !!!