[PC] america's army 2.2 is uit! (vanguard)

Discussie in 'Games' gestart door Metal_Wolf, 20 okt 2004.

1. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na lang wachten is ie er dan versie 2.2 :)

o.a. 2 nieuwe maps en veeeel bug fixes

voor meer info zie www.americasarmy.com

2. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou nooit zo van AA. Waarom weet ik niet, maar het boeit me gewoon niet zo.

3. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal eens even die Vanguard map chekken. Volgens mij is die überlau :cool:

Zelf doe ik tamelijk veel aan Americas Army Operations, voornamelijk omdat ik in een clan zit(gevormd door een vriendengroep). Veel andere spellen spreken mij absoluut niet aan op de PC, maar wel juist op mijn Xbox. Het enige spel wat ik op mijn PC heb naast NFSHP2 en Commandos 2 is dan ook Americas Army.

4. gerjan

gerjan Guest

beters, ff installeren ben nu nog maar honor 27 :p in 1 maand dat wel

5. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    cool. ff downen. heb het al een tijd niet gespeeld. lol volgens aatracker heb ik maar 49 uur gespeeld en is me honor 34

6. gerjan

gerjan Guest

49uur op honor servers, sinds je je op aao hebt geregistreerd.

7. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Lol, ik speel AA al sinds 1.7, dat was overigens de beste versie, en sinds sf is en blijft dat nog steeds 2.0a. Damn, de nieuwe maps zuigen. Er zitten uberveel bugs in en bovendien zijn de EU servers nog geen eens up. Daar heb je geen lagg op namelijk.

Btw, het is de versie die Vanguard heet, dat is geen map |:-. De nieuwe maps heten Oasis en Taiga.

Maar, ik ben nu al met mijn 2e account bezig. Die staat momenteel op 50 honor, had er hiervoor één van 86, mja tijdje niet gespeeld. De beste maps zijn nog steeds pipes (sf) en bridge. Sf is alleen kewl vanwege de m4, het beste wapen in t spel.

8. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    kut man op bridge crossing heeft de assault kant 7 g's :mad:

9. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ja, maar vroeger had je 2 Gunners (203'ers) en nu nog maar 1. In feit heeft ass dus maar 1 203 nade meer. Echt veel maakt het dus nie uit.

10. Ghostkiller14

Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand voor mij mischien een acount waar sharpshooter en special forces E & E al gehaald zijn, dat lukt me maar niet:'-(

11. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol _0/

12. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    True, over 1.7 kan ik niet echt oordelen heb die maar een paar weekjes gespeeld.

Gelukkig hebben ze PB ook geupdate, k werd echt gek van die zielige aimbots

13. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    ben weer ff begonnen. was een paar maanden geleden gestopt. heb me naam meten verandert naar Rick_NLD.

en trouwens, die snipertrainingen zijn echt zwaar simpel, en die E & E ook.. moet je ff op gamefaqs kijken hoe je die moet uitspelen.

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik snap iets niet. Heb net AA gedownload, en ben dus met de training begonnen, anders kom ik niet online! :+

Maar nu moet ik die hindernisbaan afleggen, en dan moet ik 'm tegen de klok doen. Dat haal ik met gemak, maar dan ben ik onder het prikkeldraad door (de laatste hindernis) en dan heb ik nog tijd over. Wat moet k dan doen? Want als ik dan gewoon wacht dan zegt ie, je tijd is om...probeer het opnieuw! :confused:

15. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doorlopen door dat hekachtig ding...

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik zie geen hekachtig ding. Als ik onder dat prikkeldraad ben gekropen dan zie ik alleen bomen voor me, en rechts voor me een paadje. Waar staat dat hekachtig ding dan?

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Laat maar, het is al gelukt. Je moet steeds door dezelfde kleur gaan. Dat deed ik steeds niet, maar je moet telkens door rood, of telkens door wit. En ik deed wel 'ns een keer rood, dan weer door wit! :+

18. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    het had ook een bug kunnen zijn. was iig zo bij vorige versie: dan had je m goed afgerond maar dan liep de tijd gewoon door :confused: `weet niet ofdie nu is weggehaald..

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nee, nu ben ik gewoon steeds door dezelfde kleur poortjes gegaan, en als je dan het prikkeldraad door bent dan is de course afgerond!

20. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    ah mooizo! hoeveel honor heb je? heb nu 24, ga nu nog maar ff spelen..

Deel Deze Pagina