Developer: Secret Level Publisher: Ubi Soft Genre: Actie/Shooter Releasedate: Oktober 2005 Officiële Site
Ik weet nog niet echt wat ik moet gaan verwachten van deze game. Wel heel veel op PC gespeeld, en dan alleen maar de *de brug...Vallei* geen id hoe die map heet. Maar je hebt een sneeuw level en daar loopt een grote brug over heen (map zovaak gespeeld en weet nu al niet meer de naam . Maarja was ook al wel een jaar geleden). Ik heb ook geen Live dus deze game word dan toch al nix voor mij. Online ruled gewoon met AAO
Hij komt uit op 30 november, iemand een idee hoeveel hij gaat kosten? (als hij op de PC gratis is... )
Chill, speel elke dag AA op de computer ben dan ook lichtelijk verslaafd te noemen, maar op de Xbox lijkt me echt raar. Deze MOET je gewoon online spelen, single player kan ik me niet voorstellen en dat lijkt me gewoon ruk.
Hmm, er zit in de sp een career mode die uitgebreid is. Ben hem nu aan het testen, resultaten horen jullie zo!
Hij komt in de VS uit op 30 nov. In Eurpoa gaan we m iets vetter maken en zal hij gereleased worden voor 29,99 euries! Release is begin volgend jaar in Europa.
Ik vind het er wel leuk en sfeervol uitzien. Tijd geen shooter meer gespeeld en ook niet echt de behoefte aan gehad, dus misschien dat dit weer eens de eerste shooter sinds weken/maanden wordt.
hmm ik heb net america's army gedownloa(weet ff niet precis welke versie) toen wou ik online gaan spelen met Xfire, maar het laden van ee gamen duurde heeeel lang. Na iets van 7 min heb k maar uit gezet... hoe kan dit? edit: sorry! ik heb het over de pc versie zal dit erges anders posten hen for the record ik heb de officiele gedownload van americasarmy.com, geen illiegale!