hey mensen ik speel al een poosje het spel americasarmy online tegen de hele wereld en het leek me wel leuk als er wat meer nederlanders dit spel gingen spelen vooral voor mijn eiegen clan je kan americasarmy downloaden op www.americasarmy.com en mijn clan site kan je vinden op www.colorprintclan.tk je kan het hier ook vertellen als je het spel al speelt of voor vragen over het spel greetz halo nerd
Ik speel het nu nog wel eens. Erg leuk spel, enige nadeel is dat ik het niet te veel kan spelen zonder er weer een tijdje moe van te worden. Mijn naam is "XiroKe7", maar zoals ik al zei, ik speel het een tijdje wel, en dan weer een tijdje niet. Dus of je me tegen komt?
Same here... heb het al zo lang gespeeld.. beetje op uit gekeken. speel soms nog map bridge 1 keer in de 2 maand maar dat is het ook wel. Heb het vroeger heel veel gespeeld.
ik heb t ook wel een tijdje gespeeld. Wat vrienden van mij spelen t ook. Is wel een leuk spellen alleen ik erger me aan de bugs en de wachttijden zijn te lang. Ik heet comrade_hubotjov of huub_himself.
Ik speel het nog steeds wel, maar zit al in een clan. Mijn nickname is --[DAF[--Bitten_Wolf. Ik heb 44 honor... Ik zie je wel een keer langskomen.
aa ik speel het nog steeds. ik zit ook in een clan: -=D.C.K=- en ik heb 48 honor. mn naam daar is -=D.C.K=-Dragonflame. ik speel het al erg lang en het gaat me nog steeds niet vervelen hoor . misschien een keertje een clanwar doen?
Ik had 42 honor, maar het is me nog nooit gelukt om die sniper training te halen. Ik speel het al lang niet meer. Ik speelde volgens mij sinds versie 1.4 ofzo. Maar er is nu toch zo'n nieuwe versie? Special Forces ofzo. (2.0)
Het is Tactical Shooter die je alleen online kan spelen, maar je moet eerst offline een training doorlopen.
Kben gewoon NOG STEEDS 51 honor Waarschijnlijk omdat ik het maanden niet gedaan heb? Maar tegenwoordig wel weer een beetje Patriot NL = Ik
Lol, ik speel AA tegenwoordig nogal wat. Ik zit sinds een tijdje in een clan van vrienden in de buurt. We hebben afwisselende clanmembers: goede, normale en slechte. Clan: [ExComm] Mijn naam: [Excomm]Hellifax Honor: 34 Website excomm.nl : www.excomm.nl Voeg me toe op aaotracker.com als je durft Kijk anders ook even hier(aaotracker.com) (het kan zijn dat deze link het niet doet). Uiteraard ben ik de beste van de clan met fragrate 2.00 oh ja; ik speel voornamelijk HQ raid, Bridge S.E. en mountain Pass(s.e. of normaal)
cool ik heb dit spel al n keer gedownt met kazaa prongelijk en ik vond het wel een gaaf spel want ik hou ook van spellen als rainbow six 3 ik heb nog een tijdje gezocht om hem nog n's te downen en nu ben ik hem aan het downen ik had hem van m'n com gegooid omdat ik naar voren flitste met 1km p/u en nu heb ik een bettere internet dus ik ga dit spel zeker wel spelen want live doet het niet meer dus dit is een mooie vervanging