Amerikaans Hotmailadres veranderen op Gamertag

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marcozzz, 28 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marcozzz

Marcozzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik wil dus de Amerikaanse hotmail die nu op mijn gamertag geregistreerd staat, veranderen in een Nederlands adres omdat ik anders geen punten kan opwaarderen. Maar ik kan nu dus ook geen punten gebruiken om mijn e-mail op deze gamertag te veranderen (ik heb ook niks van een creditcard ofzo..), dus wat moet ik nu doen??

GrZ Marc

2. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ik zit met hetzelfde probleem.. weet iemand hoe je dit kan veranderen?

3. kaluh gabber

kaluh gabber Guest

ROTTE HONDEN

/Mod We houden ook van jou hoor :):... tot ziens. -Arjan

Laatst bewerkt door een moderator: 28 mei 2006
  4. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vraag me af he

als je naar hotmail gaat.... je logt in met je (nederlandse) hoitmailadres....je gaat naar instellingen...en vult dan de Amerikaanse gegevens in...dat je in Amerika woont enzovoort.

Dan ga je bijvoorbeeld nar je xbox 360 en dan doe je recover gamertag ofzo (of profiel verwijderen en dan weer recoveren en je houdt de savegames gewoon) en maybe krijg je dan een amerikaans marketplace of kan dat echt gewoon niet??

Het is gewoon een idee, maar zal wel niet gaan. Zelf wil ik niet eens een Amerikaanse account....vind Nederlandse gewoon goed.

5. Deano2

Deano2 hallow??

Leuk Bevonden:
    0
    waarom zou je een amerikaans account hebben als je NL bent?

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    In mijn geval komt het omdat ik al 250 MB opslagruimte wilde voordat dit beschikbaar werd in Nederland.
    Toen was er een truc waardoor je toch 250 MB kreeg, maar dan stond er wel dat je in Amerika woonde.

Nu krijg je echter ook 250 MB in NL, maar was vergeten om mijn instellingen terug te zetten naar NL!

7. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    jep daarom vroeg ik me af of het ook zou werken voor een gamertag....de instellingen veranderen en dan je gamertag laat recoveren...misschien lukt het. (zie mijn vorige post)

zeg ik dat? :confused: pfffff beter lezen

Laatst bewerkt: 28 mei 2006
  8. Marcozzz

Marcozzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, bij mij was 't dus precies hetzelfde als bij Hoosie.. :p Maar ik moest hiervoor dus een nieuwe mail aanmaken + een nieuwe tag, waardoor ik wel dingen kon downloaden. Alleen ik wil nu gewoon die nieuwe mail op m'n oude tag. Want op den duur wordt dit echt superirritant..

9. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Heb nu ook maar een nieuwe gamertag aangemaakt. Email adres zal ik wel weinig gaan gebruiken.. eigenlijk alleen voor Live.. Maar ja maakt niet uit.
    Gelukkig had ik nog 1 keertje een gratis maandje over:)

10. basovich

basovich Guest

dus je moet dus om je mail te veranderen..voor bijv. jezelf aan te melden bij xbox.com een nieuwe gamertag aanmaken? Want ik kam namelijk net zo'n probleem, want ik kan mijzelf niet aanmelden op xbox.com met het emailadres dat ik nu heb)

11. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je?
    Je hebt toch maar 1 maand?

12. patrickm

patrickm you only live once

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je dat niet gewoon in de instellingen van hotmail doen, de plaats veranderen zou moeten kunnen hoor.

yep kun je gewoon veranderen in hotmail , zelf net gecheckt :thumbs:

Laatst bewerkt: 29 mei 2006
  13. Skaaffie

Skaaffie zoek dieper

Leuk Bevonden:
    1
    Sorry dat kan dus niet!!!

Ik heb precies hetzelfde probleem(enkel maand geleden aangekaart in het Live Marktplaats draadje), alleen de support kan je hiermee helpen. Zij moeten op jou account het land veranderen.
    Het probleem is echter dat de meeste je niet verder kunnen helpen omdat ze er nog nooit van gehoord hebben.

Via het Xbox.com forum heb ik uiteindelijk wat berichten gevonden van mede boxers die eruit zijn gekomen met de support(Tjechie).

Als je zeker wilt zijn of dat je land verkeerd ingesteld staat doe dan het volgende.
    Druk op je grote Xguide button, klik meteen door op je profiel. Kies accountmanagement>contact info. Voer daar je Hotmail pass in.
    In het volgende scherm zie je dan de preciese info staan. Als daar bv staat. State>Florida(of een andere USA plaats, dan kan je gaan bellen met support, en hopelijk een behulpzaam iemand te pakken krijgen).

Ik heb het tijdelijk omzeild door een gratis goldmembership te maken en daarop de punten te gebruiken, je kan dan met je normale Gold account gewoon gebruik maken van je gekochte content.

Succes met de support afdeling.

14. Marcozzz

Marcozzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Huwh? Dus daarvoor kan ik alleen terecht bij een buitenlandse infolijn zeg maar en dat kan de Nederlandse 360 support dus onmogelijk regelen ofzo? Want 't wordt zo natuurlijk wel erg complex allemaal :p

15. Plagu3lord

Plagu3lord Fidelis ad Mortem

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt geen de Nederlandse supportlijn bellen, is gratis. Vraag gewoon of ze jouw account gegevens kunnen veranderen, met een beetje geluk is dan alles opgelost.

16. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Nee je hebt 3 maanden kerel. Veel plezier dermee:) --->
    je moet dus wel 3 hotmail accounts hebben(duh) en vergeet niet dat je je gamerscore iedere keer kwijtraakt. :b:

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Je hebt 3 keer 1 maand, dus je kan met 3 verschillende gamertags elke keer een maand gratis gamen.

18. Skaaffie

Skaaffie zoek dieper

Leuk Bevonden:
    1
    Oeps, was een beetje onduidelijk dat bericht zie ik nu.

Maarre je kan gewoon de nederlandse support bellen, het probleem is alleen dat ze er nooit van gehoord hebben en je allerlei dingen laten uitvoeren die geen nut hebben :{

Het frustrerende is dat je op het xbox.com forum de oplossing leest, maar ze hier in NL er geen bal vanaf weten.

Dat is nog een klein stapje wat Microsoft moet nemen, een internationale database waar dit soort problemen in worden gezet, scheelt een hoop uitleg en frustratie.

Mocht het je lukken met support laat dan ff weten.

19. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat 2x 1 maand klopt ook niet helemaal, ik heb inmiddels met 1 Xbox 360 al 6x 1 maand gratis gekregen. Als je op je Xbox 1 account met gold hebt, kan je weer opnieuw 2 gamertags aanmaken waarbij je een maand gratis gold krijgt, enz enz. Je krijgt dus steeds een maand gold, zolang er maar maximaal 2 accounts gold hebben op je Xbox 360. Overigens hoeft dit niet perse via hotmail accounts, je kan ter plekke een email adres verzinnen (bijv: appel@peren.com) en het land naar keuze invullen op Live. Zoek even een adresje in Tokyo en LA op, en gebruik die Postal Codes, de rest hoef je volgens mij niet eens serieus in te vullen.

Omzetten naar US, Japan of wat dan ook kan niet. Je moet perse een nieuw account aanmaken. Mocht je hem om willen zetten zodat je van de US servers kan downloaden, dan kan je veel beter gewoon een extra account aanmaken. Voor een andere reden, bel even naar de klantenservice, en laat hun het land omzetten.

Laatst bewerkt: 30 mei 2006
  20. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het volgende probleem! Ik heb een nieuw email adres aangemaakt. Dit adres heb ik ook netjes kunnen wijzigen op mijn xbox bij console settings als ik me niet vergis. Verder klopt dus alles gewoon alleen nu heb ik op mijn nieuwe adres opnieuw een MSN SPACE gemaakt. En nu kan ik daar niet kiezen om me gamertag en me meest recent gespeelde games linken met me space. (Ik kan het wel kiezen maar vervolgens kan ik dan alleen een nieuwe gamertag aanmaken) Ze blijven op me oude adres en space dus staan terwijl ik ze daar niet meer ga gebruiken!

Kortom ik wil me Gamertag linken met mijn nieuwe space en het lijkt alsof dit niet mogelijk is!?!

Iemand weet hoe dit wel kan?

Laatst bewerkt: 12 jun 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina