Ik las net op planetxbox.com dat de Controller S uit is in de US . Deze controller S is anders dan de Japanse Controller S. - Ander D-pad kruis - Andere Feel van de R en L trigger (dan de japanse) en nog een paar dingen . lees het artikel hier of ga naar De hoofdsite daarvan tabee
Ik vind de normale controller mooier eigenlijk, maar het zou me niets verbazen als die controller s comfortabeler is. Vooral die zwart/wit knoppen vind ik vrij ver weg en die ruitvorm van die andere knoppen is soms ook wat irritant.
Voor wat voor mensen is die PS2 controller dan? dwerg dwergen? Wat is die controller van die gamecube trouwens lelijk. :r
ja die controller van de GC vin ik ook niet echt geslaagd! Die van de xbox vin ik wel mooi en ook wel lekker in de hand zittend, maar idd die witte en zwarte knoppe zijn soms echt wel :r ik zal toch wel is die S-controller probere in de winkel ofzo
Niemand weet zeker nog wanner dit dingetje eigenlijk dan in Europa uitkomt? Denk dat ik er wel een zal kopen, als die tenminste niet duurder is dan de normale.
Ahh nee met die controller kan ik al HELEMAAL niet springen met HALO dus niet voor mij (ik heb er al 4 dus hoef eigenlijk geen andere controllers) Maar je moet een TE kleine beweging maken onder een TE grote hoek om naar de A knop te gaan vanaf de right analog thumstick en dat gaat pijn doen. Maarja ik heb dan ook niet echt van die kleine handen.
hey Broes die controller S is hier in Zwolle te koop dus als je eentje wil kan je nu gaan hale voor 59€