Amerikaanse xbox 360 spellen voor op de europeese console

Discussie in 'Algemeen' gestart door Roggie, 10 mrt 2006.

1. Roggie

Roggie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag, Ik heb vernomen dat sommige amerikaanse xbox 360 games ook op de europeese console gespeelt kan worden. De xbox 360 game die ik zou willen wordt niet in europa uitgebracht, hoe kom ik er achter of ik de amerikaanse versie op mijn xbox 360 kan afspelen

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kweet uberhaupt niet of er een lijst bestaat met USA games die op PAL Xboxen kunnen worden gespeeld, maar voor zover ik weet zijn alleen Ridge Racer 6 en Dead or Alive 4 USA op een PAL X360 speelbaar.

Maar dit had je beter in het Xbox 360 Games gedeelte kunnen plaatsen :)

Overigens vraag ik me zelf ook af of er zo'n officieele (lees : betrouwbare) lijst bestaat waarop dat bijgehouden wordt, want voor bepaalde games zou ik best een importje overwegen als dat betekent dat ik m'n game een stuk eerder heb. Heb dat met DOA4 ook gedaan, en het spel werkt gewoon perfect.

Laatst bewerkt: 11 mrt 2006
  3. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vraag is of de xbox 360 NTSC XBOX spellen kan afspelen (oftewel controleert de backwards compatibility op NTSC of PAL)?

4. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De games die ik tot zover weet zijn de volgende:
    - Ridge Racer 6
    - Call of Duty 2
    - Quake 4
    - Condemned (heb zelf een NTSC versie, werkt prima)
    - Tony Hawk American Wasteland
    - Gun
    - Amped 3
    - Dead or Alive 4 (alleen op 60 Hz?)

Je moet gewoon ff googlen, heb het van een site gehaald waar je zowel ntsc als pal spellen kunt bestellen, maar ben hem ff kwijt...

5. AgentSmith

AgentSmith Guest

6. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    krijg je dan geen japanse games? ik bedoel dat ze japans zijn na-gesinchroniseerd? lijkt me van wel toch?

Deel Deze Pagina