Ik vraag me af wanneer amped 2 uit komt. Hier op de site bij games staat hij er tussen dus ik neem aan dat hij uit gaat komen. Weet iemand van jullie wanneer??
Op tothegame.com staat hij nog niet dus dan word het moeilijk... Hou deze site gewoon in de gaten en dan weet je het vanzelf!
ik denk dat je in ieder geval nog een jaar moet wachten hij staat nog nergens op de releaselijst namelijk..
Amped 2 is informeel aangekondigt, net als Rallisport Challenge dat was op de E3 2002. Er is verder nog niet heel veel over bekend maar ik ga voor een oktober/november 2003 release.
nej nog niet, maar ik moet geen goals zoalsin tony hawk, iig niet in snowboard games, wel in tony hawk games. maar dit is toch zo in tws?
Jawel dat is ook wel zo, maar het spel is wel de moeite waard hoor! Speelt allemaal een stukkie makkelijker. Is wel beter als je met een stel vrienden ben. Biertje erbij en gamen maar. Net als THPS iedereen kan dat wel spelen.
ik heb tony 123 allemaal gespeeld, en amped is toch wel een stuk makkelijker hoor, amped had wel moeilijker gemogen