Amped 2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door de luie hond, 12 nov 2003.

1. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Zijn er al veel nederlanders, die Amped 2 op xbox live spelen?

Ik ben sinds gistermiddag aan het spelen, en ik ben nog maar 1 Nederlander tegen gekomen.

2. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Is de game al uit? Ik vraag me af of ik de game ga halen. Deel één vond ik geweldig, maar afgaande van de demo's die ik heb gespeeld is deel twee bagger.

De review van XBw heeft een nieuwe kijk gegeven op mijn mening. Ik vraag me af: is de game echt nog zo moeilijk als zijn voorganger.Ook vraag ik me af of de controle écht wel hetzelfde is gebleven als bij deel één.

3. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Vrijdag is de officiele release, maar ik heb hem al in verschillende winkels zien liggen. Ik weet verder niet of de controls hetzelfde zijn gebleven, aangezien ik Amped nooit heb gespeeld. Amped 2 is in ieder geval wel vrij pittig, ben nu rank 190 ofzo (je begint op 250), na 6 uur spelen.

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik krijg hem morgen als het goed is binnen via gcshop.. maar check anders even de thread over amped 2, staat ook iedereen in die hem heeft/gaat halen

5. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb vanmiddag al even op Live gespeelt, en het is erg goed uitgewerkt.. geen last van lag niks.. kan gewoon met z'n allen tegelijk van de berg af etc..

Beter voegt iedereen met live en Amped 2 me even toe.. ik zoek even paar Nederlandse spelers..

6. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop hem waarschijnlijk pas rond kerst...maar dat ik hem koop nog voor het einde dit jaar is zeker...

7. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    '

Ik hetzelfde, heb even niet genoeg geld. Dus dan maar voor kerst. :)

8. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Maar uhm, ik ben gister 1 Nederlandse speler tegengekomen voor de rest niemand.. Is er niet die Amped 2 op Live speelt van de xbwers???

Zoja even een vraagje dan: ik heb al een paar games gespeelt voor Highest score etc.. Maar ik wordt niet geranked.. Is dat alleen van XSN die ranking? of wat?

9. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Is het nou veel anders dan Amped 1? Anders is weer 60 euro wel veel om een beetje live te kunnen boarden... ?

10. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem sinds gister, donderdag en sta nu rank 238 ofzo na een paar kwartier spelen...heb nog neit live gespeeld want er is verbouwing bij ons maar ik kom snel!!

11. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Weet iemand wat van de ranking af??? Ik wil namelijk wel in de ranking komen, de 20 beste Nederlanders in Amped 2 spelen namelijk een toernooi, en de 5 winnaars daarvan mogen naar Zwitserland.. Dus ik wil me wel gaan ranken zo onderhand...

12. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom is XSN Sports nog niet beschikbaar??

ik heb vandaag enthousiast Amped 2 gehaald, en wil het eens bekijken, maar blijkbaar is het nog niet opgezet??

13. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    als er veel mensen zijn die amped 2 online spelen, is het misschien een idee om een XBW toornooi te organiseren. dat is toch wel vaker gehouden met andere games?

stuur me ff een PM als je me wilt helpen zo'n toornooi op te zetten

edit: als XSN online is kan je een speciaal toornooi op de site aanmaken. dus daar moeten we nog ff op wachten

Laatst bewerkt: 15 nov 2003
  14. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Over drie dagen, de 18e dus. :)

15. Razor

Razor Online enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe gaat dat eigenlijk op live zo in z'n werking?

16. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Weet iemand al iets van de ranking?? Er worden al mensen geranked, maar ik zelf nog niet (op Xbox Live), maar XSN is ook nog niet available voor Amped 2 dus ik snap niet hoe die mensen aan hun ranking komen..

17. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    als je niet XSN bedoelt kan ik het je wel uitleggen :D

Je kunt met maximaal 8 personen op een berg tegelijk boarden, in verschillende modi; free ride (probeer high score, best combo, best media score en best trick te halen), King o/t Mountain (ik geloof wie de meest punten heeft, door zo hoog mogelijk te scoren daar), en ik denk dat er nog de XSN-competitie-mode bijkomt....

heb ikzelf nog wat vraagjes:
    1) waarom praat er niemand en als er iemand praat is het onverstaanbaar?? (bij andere spellen veeeel beter geregeld)
    2) wat houdt een 'pack' precies in? een clan op XSN ofzo??

18. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    ik wil em halen vanwege de online modus. maar als de single player ook bijna hetzelfde is als amped 1 laat ik hem wel links liggen.

19. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind eht echt een superspel eene chte aanrader voor mensen die snowboarden leuk vinden....online modus is ook lachen en dan die parcoursen, behoorlijk veel!!

20. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    het schijnt dat gebruik word gemaakt van een techniek die de voice kwaliteit van iedereen die jij kunt horen (voor jou) slechter maakt. Zodat er iig minder lag optreed in de gameplay zelf..

opzich een mooi compromis. Je speelt dus blijkbaar tegen mensen erg ver weg, of met een te slechte verbinding!

Deel Deze Pagina