wie kent amped 2 nog, lekker savonds chill op de bank een beetje snowboarden, en een beetje kletsen met wat wazige canadezen op live , echt heerlijk *) . ik speel dat spel nog best vaak als ik ff geen zin heb om me echt te concentreren, alhoewel als je eenmaal bezig bent ga je toch proberen om je highscore te verbreken . en onder degene onder ons amped gamers wat vinden van butterraars op live, die dan ineens 89 mill hebben echt irri daar kom ik met mijn 12 miljoen op een rail niet bovenuit
ik speel Amped 2 ook nog regelmatig, jammer dat ik geen live heb anders hadden we een keer samen kunnen snowboarden
Dan kom ik aan met hoogstens 120.000 (ben ook niezo goed in railen en k heb m nog steeds nie uitgespeeld ) Ik weet niet hoe ver ik ben met de campaign, zal binnenkort ff kijken
ik ben ook nog niet helemaal klaar sommige legends zijn echt kut. en je hoeft hem ook echt niet helemaal uitgespeeld te hebben om een miljoen te halen echt als je ballance maar vol is. je moet wel kunnen transferen. (van de ene rail naar de ander) gewoon bij een paal overspringen pijltje naar links of rechts en dan a echt makkie zo gaat je pijl niet zo freaken.
Ik speel het sporadisch nog... Zit vast met een media challenge...uit mijn hoofd op LAAX...daar moet je iets van 100.000 halen of 200.000 weet het niet precies..elke keer kom ik er op 10000 punten na...aan Dit is trouwens het oude topic van amped 2 op xboxworld: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=23324&highlight=amped
Ja ik ben pas begonnen met Amped 2 te spelen (ik heb het spel van iemand geleend) is echt een vette game vind ik! Ik heb de de career mode 32% uitgespeeld. Nu begint het echt moeilijk te worden. Jmmr dat ik geen live heb maar daar komt waarschijnlijk over paar maanden verandering in!
Ik wilde Amped 2 tijdje geleden ook kopen. Lijkt me wel leuk om via Live te snowboarden. Misschien dat ik 'm toch nog een keer uit de budget-bak vis.
Leve de [search]zoekfunctie[/search]. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=23324&highlight=Amped Zie hier, een grote Amped 2 draadje. Graag daarin verdergaan.