Oke , Ik en een vriend zijn nu alles met goud aan het halen alleen bij : Northstar -> Lower Resort -> Serpentine Fire Je moet 10 seconden halen voor goud maar we proberen al de hele nacht En krijgen hem niet Heeft een van jullie tips voor ons? Bedankt , Tim
Hij was idd pittig, maar is te halen (ik had een 9.94 dacht ik . Ik neem aan dat je wel je beide triggers ingedrukt houdt om sneller te gaan? PS: waarom post je niet gewoon in het algemene Amped 3 topic?
Hey, kijk eens wat ik gevonden heb : klik ! Ik denk dat je daar je vraag beter kunt stellen, voor de rest zou ik het antwoord niet weten maar de wijze mensen daar weten vast meer
oke zal volgende keer aan die thread denken Ik zoek nog maar even naar mogelijk heden want bij mij blijft hij mislukken
Ik heb er idd ook heel lang over gedaan. Kwam er pas later achter dat je gewoon de triggers ingedrukt moet houden om sneller te gaan, dan heb je hem zo te pakken.
Inderdaad. Daar verder gaan bitte Als er nog geen helptopic is ([search]zoekfunctie[/search]) kan er ook een thread worden aangemaakt in het 'Game help/cheats' forum.. Deze gaat op slot.