1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Amped 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door VooDoo300, 22 aug 2005.

  1. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    [​IMG]

    ik zag op de mainpage er een filmpje van staan en het lijkt me een super cool spel! ik heb heb ook deel 1 en 2 en die speel ik nog regel matig. een paar vernieuwingen in dit spel lijken te zijn dat je vooral online een gezellige middag in de bergen kan hebben.

    je kan zo lijkt het:

    - sneeuwballen gooien
    - sneewscooter
    - veel grotere bergen
    - lekker weer in een liftje omhoog
    - ????

    Hoe lijkt jullie dit spel?


    //edit - Goiz

    Uitgever
    2K Games

    Developer
    2K Games

    Genre
    Extreme Sporten

    Release datum
    Xbox 360
    Reeds verschenen

    Media te vinden op XBW: klik!

    [​IMG]

    Screens:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 feb 2006
  2. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Pics zien er wel aardig uit, maar als het weer zo moeilijk als deel twee wordt laat ik hem links liggen.
    Dit soort games is aardig voor een middagje om tussendoor te spelen, maar dan moet het wel wat meer pick up and play zijn.
    Deel twee vind ik er al schitterend uitzien, en best leuk om te spelen, maar als je na iedere twee gelukte trucs weer op je bek gaat wordt het wel vervelend spelen na een tijdje.
    Titel om in de gaten te blijven houden in ieder geval.
     
  3. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    oefening baart kunst, maar die legend opdrachten, die zijn pas moeilijk. Deeltje 3 lijkt me weer super vet worden, ik moet alleen nog ff kijken of ik het geld ervoor kan vinden. Ik hoop niet dat het te tony hawk/ SSX - achtig gaat worden. Want die sneeuwballen en die scooter zijn in het begin wel leuk, maar vervelen denk ik na een uurtje wel. Ze kunnen het beter bij het snowboarden houden.
     
  4. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    maar ik vind het ook grappig dat je gewoon met z'n alle op een terassje kan gaan zitten. en die sneewballen zijn af en toe grappig om bijv uit de ski lift te gooien.

    deel 2 vond ik moeilijker dan deel 1 en heb ik nooit helemaal onder de knie gekregen deel 1 wel bij deel 2 kwam ik op de meeste maps niet verder dan een score van 300.000 ofzo
     
  5. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Deel 2 vond ik om nummer 1 bij te worden niet echt moeilijk. Heb alleen moeite bij de Legend opdrachten gehad, en die heb ik ook maar links laten liggen aangezien het op Live tig keer cooler was om te spelen. :)

    Maar kijk enorm uit naar deeltje 3, zeker na wat ik er nu van heb gezien. Ze proberen echt die wintersport feeling te geven, door in de lift te zitten, op terrasjes te zitten, of langs komen voorbij terrasjes waar mensen gezellig zitten. Wat me enorm gaaf leek is dat helicopter boarden, hoop zeker dat dat erin komt. :cool:
    Graphs vielen we nog wel wat tegen, hoop eigenlijk wat ingame stuff te zien. Vraag me ook af wanneer ze hem releasen, ik hoop nog voor de kerst eigenlijk wanneer de wintersport kriebels al echt beginnen. :)
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja ik vond deel 2 ook veel makkelijker, bij deel 1 zit ik nog op rank 9 :eek:. Maar deel 3 ziet der toch wel veel belovend uit :9

    *Krijgt zin om weer sneeuwpoppen omver terijden
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    En in het filmpje zie je ook iemand op ski's voorbij sliden. Dus misschien kan dat dan ook wel!
     
  8. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    miss of op die banden. het lijkt mij mega vet om met zo'n band de berg af te gaan
     
  9. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het een soort van tony hawk underground gaat worden. Dat een level gewoon bestaat uit een enorme berg en dat je dan kan gaan en staan waar je maar wilt.
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Mag hopen dat ze het dan wel beter uitwerken als THUG, want vond dat maar een slecht spel bijgeleken de oude delen. :)

    Voor de rest Amped was vet ja, goeie muziekjes ben wel benieuwd hierna. Alleen spraken de filmpjes en screenshots me dan weer wat minder aan. We zullen zien.
     
  11. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik moet toegeven dat screens en trailers Amped toch nooit goed hebben gedaan. En je kan er wel van uit gaan dat Amped 3 wel gewoon de Amped kwaliteit blijft houden, en het geen THUG wordt. :)
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    foutje.....:{

    het was een filmpje van Amped 2 8)
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2005
  13. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Omg. :eek: Nooit eerder gezien van deel 2 though, en ik dacht dat ik ze allemaal had gezien. 8) My god, naja dan komt het met de graphs wel goed I guess, maar toch jammer dat we dan nog niet weten wat eventuele nieuwe features kunnen zijn. :)
     
  14. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk houden ze die sfeer vast van deel 1 en 2, hoewel ik deel2 bijna niet gespeeld heb kijk ik hier tog wel naar uit, alhoewel ik nog niet weet ofi k hem koop..
    dit spel geeft mij wel altijd een lkkr winters gevoel :+
     
  15. DarkAlbino nl

    DarkAlbino nl Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    opzich goed spel maar ik hoef hem niet...
     
  16. UnderCover

    UnderCover Xbox Tuig

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou hem graag willen.
    ik vond 1 maar niks 2 werd al beter maar 3 moet dan echt gewoon goed zijn.
     
  17. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik vind het er niet echt supermooi uit zien.
    Het sneeuw lijkt wel zo glad als een ijsbaan en dat over de hele berg. Je zou hier en daar toch wat hobbeltjes en kuiltjes verwachten ipv een kaarsrecht vlak (de schansen niet meegerekend).
    Naarmate je verder langs de screens scrollt worden de bergen ook wat echter en minder piramide-achtig.
    Ze kunnen er ongetwijfeld nog wel een hoop meer uithalen.
    Maar als de gameplay goed zit kan het vooralsnog wel een aardige game worden, want gfx zijn natuurlijk niet allesbepalend bij mij.
     
  19. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    want gfx zijn natuurlijk niet allesbepalend bij mij.


    nee zou net zeggen :)
     
  20. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1

    Bron: Xboxarena.nl

    Persoonlijk vind ik dit heel erg jammer, online had zeker mooi uitgewerkt kunnen worden kunnen worden. :'-(
     

Deel Deze Pagina