1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Amped 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door VooDoo300, 22 aug 2005.

  1. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem al :)
     
  2. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een geweldig spel!
    Ben nu echt bij een onmogelijke opgaven. Moet namelijk 35 magic rings door, op van die boom stammen.
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2006
  3. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    welnee Karf, die is leuk!!!

    Wacht maar tot je de eerst gehaald hebt... dan mag je namelijk nog eentje doen... hihi
     
  4. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad dies cool en die daarna komt is nog leuker :D dan moet je wat me bijstaat iets van 50 rings doen!
     
  5. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan Amped 3 uitgespeelt. Echt een hele toffe game en een masterlijke style :)

    Ga nu maar eens de rest van de Achievements halen.
     
  6. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen weten jullie mss waar je offline multiplayer kan doen zonder domme modes dus bijvoorbeeld free ride of gewoon meeste punten en niet alleen die stonde domme kut mode op zo'n band DAMN wat vind ik dat dom ! en kut en alles wat negatief is !
    of kan het nog wel anders ??/
     
  7. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Een optie voor als je een game hebt uit gespeelt.

    Ik had dus gister Amped 3 gekocht. vandaag uitgespeelt. En verder vond ik er niet echt veel meer aan. Geen multiplayer enzo. Dus heb hem vandaag gelijk om geruilt voor COD 2 en dat is zekker cool ook de multiplayer (binenkort natuurlijk ook met die patch)
     
  8. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    lol jij hebt dus ECHT GEEN leven he... een game in 1 dag uitspelen ! *wel slim om hem nog te ruilen dan....
     
  9. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Net weer even gespeeld en krijg toch wel winter kriebels er van. Music uit en SFX omhoog en rustig die berg af: Heerlijk :)

    Je kan echt alleen die co-op slee challenge doen meer zit er helaas niet in.
     
  10. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat spel heeft geen leven joh :p Je speelt hem echt zo uit. TE simpel gewoon. COD 2 is wel cool, ook op live.
     
  11. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    hier is een review die ik heb gemaakt voor een engelse site, miss dat mensen hier er ook een kunnen maken, of dat er een review subforum word geopend, handig voor als je een spel wil kopen:
     
  12. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    heey mensen ik moet nu een "missie" doen en dan moet ik eerst met me snowboard naar beneden via soort tunnes en er zitten ook haaien, nou die heb ik gedaan en nu moet ik met de glyder naar beneden via 7 ringen alleen bij de 3e ring (dat je ineens naar beneden moet) verliest ie teveel snelheid en chrash ik altijd.. wat moet ik doen ??!!? SPOED
     
  13. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet heel rustig heen een weer naar beneden. Soms helpt het ook om op de A te bashen.

    Als je dat hebt voltooidt krijg je het vaagste filmpje dat je ooit hebt gezien :p
    En je hebt hem dan uitgespeelt.
     
  14. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    Woohooo :D bedankt Karf :D bedankt :D alleen karf het is wel een beetje dom hea.. dat glyden ik vind dat echt bijna onmogelijk :p maar ik heb hem :D

    heb nu ook 2 lvls geimprest :D
     
  15. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    kep mijn copy uitgeleend... 2 lvls geimprest? weet even niet waar je het over hebt. Maar iig, als het goed is kan je nu op alle bergen de glyder gebruiken, erg leuk om tering hoog te vliegen en dan los te laten, want gwoon de berg afgaan met dat ding gaat te snel.
     
  16. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    whahah super cool :p

    Dat Impresse is als je veel goede stunts doet, dan wordt die balk boven helemaal geel. Nu komt boven elk popetje dat daar loopt een geel oog. Maak voor hun een coole trick en nu worden het groene handjes.

    hoe meer hoe better. Als je dan bij elke heuvel iedereen hebt gehadt krijg je een Achievements voor dat level.
     
  17. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb amped 2 goed uitgespeeld, en stond altijd rond de 12/13 van de wereld op live, maar ik zag wat filmpjes van de 3 maar het is echt meer cartoon geworden he, dat vind ik echt niet cool, ik heb echt een bloedhekel aan cellshading, ook al is het maar de text
     
  18. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is niet so zeer cell-shaded, eerder af en toe cartoony stijl maar het snowboarden is gewoon zoals in vorige versies :)
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jep ik heb juist deel 1 super veel gespeeld. Weet nog wel dat ik in level 1 van de ene naar andere kant had gegrind op die skilift _O_.

    Vind de stijl van Amped 3 ook niet mooi, ze hadden gewoon de stijl van 1 en 2 moeten aanhouden.
     
  20. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ja daar ben ik het mee eens, ik vond amped 2 echt vet, maar als ik dit zo zie weet ik nog niet of ik hem koop in de winkel
     

Deel Deze Pagina