ik geraak een hoofdopdracht niet uit. ik moet 4 goeie foto's nemen van snowboarders maar ik heb al foto's genomen op alle manieren maar er is gene eene goed. kan iemand zeggen hoe ik deze foto's precies moet nemen?
volgens mij moet je een foto maken als ze vallen... dat weet ik nog wel van iig 1 opdracht. (zijn er ook van die body guards?)
volgens mij kan dit niet want ik denk dat ik dat ook heb geprobeerd ja er zijn van die body guards, ik denk niet dat ik het al bij hun heb geprobeerd omdat die niet veel vallen.
Even uit mijn hoofd, want Amped3 allang verkocht. Als het goed is zijn er een paar bodyguards en 1 celebrity. Als die valt, dus niet een bodyguard, moet je een foto maken. En voor zover ik weet valt die persoon steeds op dezelfde plek, dus als je eerst ff 2x de run doet om te kijken waar die persoon valt, kan je in je derde run op tijd op die plek zijn en een foto maken.
is dit een kinderachtig spel? ik had een demo en je moest allemaal met eieren zag er een beetje kinderachtig uit