Amped de moeite waard?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mike, 28 okt 2002.

1. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Mijn vader kwam thuis met het spel Amped, ik had er niet om gevraagd en heb ook niet zoveel over deze game gehoord. Daarom twijfel ik of ik de game zal openen of niet. Ik heb de threads over deze game al doorgenomen, maar maanden na de release van deze game zou ik jullie meningen nog wel eens willen horen. Op zich hou ik best van snowboarding, ik heb veel plezier gehad met 1080 snowboarding op de N64. Maar is dit een game die je per se in je collectie moet hebben?

Greetz, DL

2. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    amped is vet, dat vinden mijn vrienden ook, maarja als je hem kan ruilen vool een superspel die je echt wil hebbe moet je dat doen. Als je amped hebt uitgespeeld (is moeilijk) heb je er niets meer aan dan vekoop je of ruil je hem...

3. Markos

Markos XBW member

Leuk Bevonden:
    0
    ruilen tegen een ander spel! er zijn nu en er komen wel betere spellen op de markt. zoals unreal en splinter cell. Als je een beetje van sport houd zou ik hem ruilen voor tony hawk 4

4. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    als ie hem net nieuwe heeft gehaald zou ik hem terug brengen naar de winkel en vragen of je je geld terug mag, en dat geld bewaren voor de betere spellen die binnenkort gaan uitkomen.

ik heb Amped ook GEHAD en vond hem niet echt boeiend.
    hij verveeld best snel. het is een mooie game maar je kan beter je geld terug vragen of hem ruilen voor een spel als, deathrow (wat veel mensen leuk vinden maar ik niet), of Timesplitters 2.

5. Fanta

Fanta Guest

killabee groot gelijk ik vind deathrow ook maar niks
    en koop AMPED niet!!!!
    je had het beter bij de launch gekocht maar nu kommen er veel beter games uit bv. Splinter Cell (wa anders :p)

6. Fanta

Fanta Guest

btw nu ge amped heb toch maar spelen
    :+

7. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb 8 games, volgende maand 10 of 11, maar amped vin ik na halo nog de beste

amped is super! behalve die sneeuwpoppen verzamelen, ik sta nu nr 8, en ik moet nog in 7 maps de sneeuwpoppen, de rest heb ik al.

Laatst bewerkt: 28 okt 2002
  8. Frank

Frank Gelegenheidsposter

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Amped weinig aan! Ben nog steeds op de 93ste plek ofzo ]:- Veel verder kom ik niet :'-( Ik had ook 1080 en dat vond ik een veel leuker spel. Daar had je tenminste ook een multiplayer optie waar je gewoon met z'n 2en de heuvel af kon sjeesen! Tis dat Amped bij mn rewardpack zat... anders had ik hem nooit gekocht

9. AmpH

AmpH PC gamer gone Mad

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is nu volgens mij zo goedkoop dat je er weinig andere boeiende spellen voor kan krijgen.

Ik vind het een erg goed snowboard spel. Goede graphics, goede en veel muziek en een unieke relaxte sfeer. Je kunt overal heen boarden, hebt geen haast en kan doen wat je wilt. Als je de wat lastige controls eenmaal door hebt dan is dit een heerlijk verslavend spel.

10. Michielygil

Michielygil WeekendWorry Thinker

Leuk Bevonden:
    0
    Geef mij ook zo'n vader!

11. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Lol :)

Maarre, als ik al jullie reacties lees wijken de meesten toch naar de negatievere kant. Tenminste, de game is leuk om eens gespeeld te hebben, maar doordat het zo moeilijk is, is het spel minder leuk, geen multi, nix meer aan als je het uitgespeeld hebt.... Positieve kanten blijken de graphics en het geluid te zijn.

Dan ga ik m toch maar ruilen denk ik zo. Buffy? :9

Greetz, DL

12. AmpH

AmpH PC gamer gone Mad

Leuk Bevonden:
    0
    Forget it, amped kost nu geloof ik 30 euro, buffy 69 euro. Denk niet dat ze dat doen.

13. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Bij de FRS moet je nog €59,99 neerleggen voor deze game. Dus met €10 euro bijleggen kom ik er wel... Kijken of t lukt :)

14. AmpH

AmpH PC gamer gone Mad

Leuk Bevonden:
    0
    Ok da's mooi, Succes.

Deel Deze Pagina