ik heb nu amped al een bijna 2 week, ik heb het niet veel kunnen spelen wegens stage. maar ik ben nu nr 70 op de wereld ranglijst. ik von het tot nu echt een eitje, echt niet moeilijk gewoon. gaat dit nog veranderen of blijft het zo makkelijk?????????????? ik snap ook niet dat iedereen over de controls zit te klagen want ik had ze vrij snel onder de knie en bij me neef heb ik al uren ssx op de ps2 zitten te spelen en ik begrijp de controls nog steeds niet van ssx.
bij te top10 krijg je tranen ik heb het spel sinds mei en ben nog steed bij 65 (speel vaak op PC daarom)
bij 40 41 krijg je het toch even krap, ik ging ook zo snel als jou , ik denk dat je de potentie hebt om hem uit te spelen....integen stelling tot andere
nee, dat hoop ik niet, want dan moet ik voor 70 euro weer een nieuwe game kopen edit: ik stop er ff mee, doe morgen wel weer, heb pijn aan me duim, van de spanning douw ik te hard op de knoppen
ja idd. bij amped had ik in een van de laatste maps(weet niet welke) denk snow summit 2 of die daarna had ik bij een mediapoint een jump+ grind van samen 290000 ik moest voor de tricks 350000 halen en voor de media iets van dacht 180000. had ik bijna alle punten in 1 jump
hoe de fuck krijg je zoveel punten tegelijkertijd??? Me hoogte was 99000...en toen viel ik van zo'n buis. ps: Weet iemand hoe het komt dat je steeds ineens van je grind afvalt, dan grind je gewoon recht en ineens val je
Mijn record is 175000 punten, maak een grind over een skilift kabel en maak er een partij nose en tail presses bij en klaar is kees PS ben trouwens nu 61, en je merkt idd dat alles nu wat moelijker wordt
heb vandaag nog heel ff gespeeld, ben van 50 naar 47 gegaan. ik ga morge wel ff sneeuwpoppe verzamelen, want dat heb ik ook nog niet gedaan