amped en rsc vraagje

Discussie in 'Algemeen' gestart door EvilBunnY, 8 apr 2002.

1. EvilBunnY

EvilBunnY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben van plan om amped en rallysport erbij te kopen maar voordat ik dat doe wil ik nog wel wat dingetjes weten voor de mensen die deze spellen al hebben wat maakt deze spellen zo leuk voor jullie en hoe zit het met de speelbaarheid van deze spellen. ook hoe zit het met de vrijheid kan je bijv met rallysport stukkie buiten de baan racen

hoop dat ik veel antwoord krijg wil zeker zijn dat ik mijn geld goed besteed :)

2. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    ik twijfelde ook tussen deze 2 ik heb voor RSC gekoszen....Racen in de woestijn roelezz, snowboarden is ook wel leuk maar er komen vast leukere ik vond amped beetje te mooi te weinig fun:)

3. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    als je aan de besturing begint te wennen(duurde een half uurtje ofzo) is amped echt een leuk spel, en de speelbaarheid is ook goed, ook is dit een game die heel lang meegaat, omdat je een hele wereldlijst afmoet.

4. P.J.

P.J. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan met RSC een paar meter ofzo buiten de baan en dan wordt je automatisch terug gezet maar dit verschild wel per baan.

5. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik echt het grootste minpunt van rsc, als je even buiten de baan komt zetten ze je terug!

6. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    ik had amped 1 avond geleend en stond toen al 54ste wat ik zei wordt snel saai, die koop ik wel in budget

7. Markos

Markos XBW member

Leuk Bevonden:
    0
    Rallisport:
    - Het is gewoon lekker in veel verschillende rallicars lekker scheuren in de natuur op allerlei verschillende tracks en modes.
    - Je kunt een paar meter van de weg af, maar dit is niet aan te raden want je verliest er bijn a altijd snelheid door en als je zo'n 5 meter van de weg bent wordt je automatisch terug gezet. Maar goed als je een beetje goed rijdt hoeft dit niet te gebeuren. Als je echte ralli ziet dan vliegen ze meestal toch ook nooit bedoeld zo'n eind de berm in.
    - op beginner mode rijdt je iedereen eruit. very easy. maar later in de game wordt het al wat moeilijker. Het leuke vindt ik is dat je steeds beter probeert te worden en steeds beter tijden probeert te behalen. ook de multiplayer is cool. Het spel heeft volgens mij echt een lange levensduur, maar dit hangt ook wel natuurlijk van jezelf af.
    - De graphics zijn heel er goed. geluid wat minder, maar zeker niet slecht.

Samengevat: Kopen!! tenzij je Rally niet leuk vindt

8. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    PGR gaat langer mee dan rallisport!:p

9. Dabo

Dabo Guest

Ja maar het ging om Amped en Rsc misschien heeft die pgr al.

10. spider

spider XGSX

Leuk Bevonden:
    0
    ff on-topic blijven he

11. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zei markos, toen zei ik dat pgr langer meegaat!

12. EvilBunnY

EvilBunnY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    thx voor alle replys denk dat ik ze allebei wel ga kopen en pgr heb ik al maar die is soms frustrerend moeilijk :)

13. Dabo

Dabo Guest

Waarom vraag je het dan eerst hier als je ze uiteindelijk toch allebei koopt. ]:-

14. EvilBunnY

EvilBunnY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe zoals ik al zei wil ze allebij kopen staan in mijn post
    wou mening weten van andere over deze spellen misschien zei iedereen amped zuigt dan zie ik die misschien niet gaan kopen :)

15. DaKillaBee

DaKillaBee gameshut.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Amped gehad maar heb hem geruild omdat ik hem gaar vond. Ik had hem eerst een paar keer op mijn werk gespeeld, toen was die wel leuk maar de carreer mode zuigt echt enorm. Voornamelijk de sponsor races.

16. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze allebij en heb geen spijt van de aankoop...

Amped is in het begin erg pittig, maar naarmate je de controls beter onder de knie krijgt, zul je merken dat je het steeds leuker gaat vinden. Tenminste dat is mijn mening... ik kan nu eindelijk een beetje gave sprongen maken 8) Ik maakte altijd de fout dat ik al tijdens het afzetten voor een sprong begon met trucjes maken en dan gaat dat mennekuh vrij hard onderuit }:]

RSC heb ik nog niet zo heel veel gespeeld, maar het is in multiplay iig erg lachuh. Supercool om extreem snel (en RSC gaat echt extreem snel ; vooral als je het camerastandpunt aan je bumper gebruikt) achter elkaar aan te scheuren op te smalle wegen :D

Conclusie: allebij kopen! ;)

17. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    dan ben je wel erg l33t

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    ja dat wouk laatst ook zegen :p maar toen liep het forum te focken, anywayz, kheb toch wel meer dan n avond gespeeld, en sta nog maar 83e..

Deel Deze Pagina