Denet met Martijn naar de intertoys voor Amped, martijn had het sochtends al gespeeld dus die 0wnde flink (MP was er trouwens niet), is wel een zeer leuke game, maar daarna kwam er n ventje binnen met zn pa die ff wou, dus we denken ok, die gaat Gotham doen, loopt dat ding vast!!! De reset knop die onder de Kiosk zat werkte ook niet meer en we hadden geen toegang tot de power button die het opgelost zou hebben.. Dit was WEL de amerikaanse Demo versie, dus een build van gotham uit Augustus of zelfs eerder, toen bij MS in november draaide er 20 volledige games waarvan er geen een crashde..
Die versie van Gotham, had een bug waardoor hi jvastliep, maar de eind versie niet. Ik vind dit een slechte promotie methode! daar moeten ze iets aan doen!
Ze moeten gewoon niet die lompe versies draaien, zo krijg je helemaal van dat soort mensen die zeggen vanne hij liep vast kan je het wel gaan uitleggen maar luisteren doen ze toch niet Damn ik wil bij de itnertoys werken Constant gamen
dat vastlopen komt door de veel te vroege builds van de games, de games die de retail ingingen op 15 november waren WEL goed want er liep er geen een vast bij MS en die draaiden toch gauw n uur of 3 achtereeen, 20/25 stuks, full versions van de games
ARGH!!!! lezen mensen lezen ik zei toch ook al dat die versie buggy was 1x??? WHAHAHAHAH anyways, ik heb al 4 maanden een Xbox en nog NOOIT is er ook maar iets gebeurt in de vastloopt trend of uberhaupt iets raars werk PERFECT bij mij. (OOK PROJECT GOTHAM)
En in winkels staat dat ding natuurlijk ook de heledag aan en wordt de hele tijd ge-reset. En steeds weer op gespeeld. Dat kan ook nooit goed zijn voor zo'n ding. Als je hem zelf hebt dan speel je er denk ik ook niet 10 uur achter elkaar op (misschien de eerste dagen, maar later niet meer)
kep vandaag bloodwake en fusion frenzy gespeeld. bloodwake is wel leuk maar meer een game die je huurt voor een paar daagjes. en fusion frenzy...:r
yo Ik heb ook een x-box bij mij heeft het nooit vast gelopen,komt gewoon door al die mensen die aan dat ding rammen,of tegen die kast aanstoten of zo?
Ik heb denet nog ff mn leven gewaagd en nog n keer naar de intertoys gegaan Tering wat een wind, en daar op zee ligt er ook dikke zand en dat stuift zo lekker in je ogen Nou goed, weer ff Amped gespeeld, en voor het eerst ook BloodWake, wel geinig spelletjes, ook mooi, maarre alleen leuk denk ik om ff te lenen, en niet om te kopen