[Amped]Gigi Rüf

Discussie in 'Algemeen' gestart door Maas, 16 apr 2003.

1. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    Oooow die vent is zooo cool!!

En dan bedoel ik voor de leken onder ons, Gigi Rüf is een Pro in Amped. Hij heeft zo'n geniale stem. Wat vinden jullie nou van hem of hebben jullie andere grappige poppetjes in spellen waar je altijd om moet lachen?!?!

En die fluiter dan!!! WHAHAHAHAHA, weet iemand hoe die gozer echt heet?!! Ik moet echt serieus een paar fanpages van die gast opzoeken!! ooo hij ruled!

Laatst bewerkt: 16 apr 2003
  2. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    *verduidelijk Topic Titel effe .. . . .

3. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Idd cool figuur :cool:

Gigi ruf: Don't claim, it's just a game :D

4. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    Één van de sterkste vind ik nog wel:
    My sister can do better than that...:D
    nadat je hem niet hebt verslagen zegt ie dat, dat is opzich al ee reden om die pro express niet te halen}:]

Oja je moet hem trouwens verslaan op Altibahn 1, de 1e pro daar.
    Volgens mij zit ie in nog een piste maar die weet ik niet meer.

5. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    OOOOOOOO JA!!!!!!!! ik ben ook zo'n die-hard-fan van gigi. Ik kende hem zelfs al voor de game amped in de schappen lag! Hij heeft echt heel wat in huis en teld zeker mee in de snowboard scene! En dat accent idd... tja dat tekent hem he en maakt hem alleen maar grappiger en beter. Ik zou nu ff geen idee hebben hoe die fluiter heet, maar ik weet welke je bedoelt, goeie gozer.. dat zeker :p

6. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    Het is wel gewoon een professionele snowboarder, dus er zullen heus wel internetpages te vinden zijn. Ik heb ze alleen nog niet gevonden. Als iemand iets vind laat het me weten!!

7. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb net ff tegen Mr Ruf gesnowboard :cool:

Hij heeft echt een strakke stem :p Italiaans klinkt het!

Btw best pittig dat amped 8)

8. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij is dat meer Duits:p. Ik meen dat ie af en toe ook wat Duitse woorden gebruikt, maar ik kan ze zo niet uit mijn hoofd opnoemen.

En ja Amped heeft om het zo maar te zeggen een hoge moeilijkheidsgraad (lees frustratiegehalte:D).

9. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    Ik meende ook een lichtelijk Duits accent te horen. Jammer dat die vuile mof maar zo weinig in het hele spel voorkomt. En over dat frustratie gehalte: JEZUS!! je wilt niet weten hoeveel keer ik vanochtend snow summit 2 pro 3 heb geprobeerd!!! helemaal GEK werd ik ervan... maarja, het is dat laatste pro die ik nog moet..daarna nog enkel sneeuwpoppen :p

10. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Over sneeuwpoppen gesproken :cool:

Tering wat veel werk om die dingen te vinden 8)

Mr Ruf kan idd ook wel duits zijn whehe, iig klinkt het inet nederlands :D

11. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    johan, we kunnen morgen wel die zinnetjes even ontleden die Gigi altijd zegt en dan posten we ze hier ff.

12. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    ja sgoed joh. Wel flink nutteloos werk en ik moet dan waarschijnlijk nog wel even heel goed slapen en m'n lachspieren rust gunnen anders gaat het toch echt mis...

Deel Deze Pagina