[Amped] Hulp nodig

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jerhui, 24 sep 2002.

1. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Hulp nodig bij Amped

Ik sta nu 4e en hoef alleen nog maar 2 pro’s en wat sneeuw poppies in Altibahn 2.

Mijn vraag gaat vooral over het eerste. Weet iemand hoe je in godsnaam die twee laatste pro’s in Snow Summit 1 & 2 moet halen??

Beide velden zijn zo goed als het zelfde en ik wordt er helemaal gek van… kan iemand mij helpen??? Voor de duidelijkheid, het gaat allebei om pro 3.

2. Jerhui

Leuk Bevonden:
    0
    Please help :'-(

3. Xboxer14

Xboxer14 Guest

Nou bij de pro's moet je ook gewoon geluk hebben. Bij die sneeuwpoppen kan je ze makkelijker vinden daar al de muziek uit te zetten dat hoor je ze als het goed is. Probeer vlak achter de pro's te rijden, en voer je ticks uit met veel diversieteit, dan zul je sneller een hogere score dan de pro halen

4. Jerhui

Leuk Bevonden:
    0
    In ieder geval bedankt voor je reactie!!! maar ik ben bang dat ik niet zo heel erg veel aan heb, ik sta namelijk al op de 4e plek en weet dus wel aardig hoe Amped werkt… ik heb alleen enorm veel moeite met de laatste pro’s bij Snow Summit 1&2…

Niets wat ik doe lijkt te helpen… de computer weet zulke enorm hoge scores te halen dat het gewoon niet leuk meer is. Ik hoop dat er iemand is die Amped heeft uitgespeeld en mij verder kan helpen…

Maar nogmaals bedankt voor je reactie :D

5. Xboxer14

Xboxer14 Guest

6. Xboxer14

Xboxer14 Guest

Ik zou zeggen: Gewoon proberen tot je erbij neervalt, en vooral niet vloeken :p

Ik heb ook wel een stuk of 50 keer de pro van Brighton 2 moeten proberen (2e pro)

7. Jerhui

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die was ook wel pittig, maar dat was nog relatief makkelijk te halen (beetje creatieve sprongen maken).... maar die van snow summit heb ik waarschijnlijk al 100 keer geprobeerd... :'-(

8. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    pro's moet je gewoon afstand op nemen, ze zijn niet eens zo moeilijk, je moet gewoon de tricks niet te ver pushen, stel de pro maakt 3.000, dan hoef je echt geen 30.000 te maken, dan heb je alleen meer kans om te vallen, gewoon 5.000 ofzo.

ik ga ff kijken of ik die 2 heb

9. Xboxer14

Xboxer14 Guest

Of anders gezegd: Het gaat er gewoon om dat je altijd een hogere score dan de pro haalt. en nog een vraagje, is dat changen van de richting van je board ook van belang voor het maken van stunts, ik bedoel die blokjes die je neer kunt zetten bij je switch

10. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben aardig vandaag, zal eens even naar de pros kijken en misschien wat handige tips geven.

EDIT:
    Ik heb gekeken en zie dat je de levels nog moet die ook als laatste overhield.

VARIATIE IS HET BELANGRIJKSTE!

Belangrijk: wacht tot filmpje helemaal af is zodat je de pro een flinke voorsprong geeft. Doe vooral veel tweaks en corkscrews of tripple backflips, haal gewoon alles uit de kast. Probeer je missers zo te regelen dat je er tenminste 2 overhoud nadat je bij die 2 halfpipes komt in de bocht (vette transer voor free boarding :D).

Stunt die je moet doen op de rode hoogste schans ongeveer 3de jump ofzo: ga switch, duw al voordat je ga springen een tijd op up zodat je sneller draait in de spin druk naar beneden op de trickthumbstick zodat je nose/tail grab doe, blijf naar voren duwen zodat je frontflips doet (je kan er 3 doen) en druk tegelijkertijd naar hartelust de 2 triggers in omstebeurt als je nog tijd genoeg hebt doe dan een 180 of 360 erin, gegarandeerd dat je het haalt.

Verder is het kwestie van geluk hebben aangezien het score systeem heel erg raar is bij amped.

Veel succes, vraag maar als je nog andere dingen wilt weten.

the #1 superstar err0r :p

Laatst bewerkt: 3 okt 2002
  11. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb bijde, snowsummit 1 en 2 pro 3 al klaar, is best nog makkelijk

12. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jaja maar je hebt m nog steeds niet uitgespeeld :p

13. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ben nu btw 8

moet nog 6 sneeuwpoppen in maps en 1 pro3

14. Xboxer14

Xboxer14 Guest

He Err0r bedankt voor je tips, ben gisteren van 44 naar 29 gegaan. Altibahn 2 was zeer makkelijk uit te spelen, alleen nu zit ik opnieuw weer vast. Ik heb nu alles sponsors alle highscores en alle media en alles Pro's 1 en 2 uitgespeeld BEHALVE sponsor 2 van Straton 2, Ze Geven de ene keer veel punten als je langzame rails maakt, en de andere keer heel weinig, zou je misschien een keer nog willen kijken hoe je die hebt gedaan, ik mis dan natuurlijk ook nog sponsor 3 van Staton 2, maar behalve dat heb ik alles behalve de sneeuwpoppen van een paar levels en het laatste level is nog niet geunlocked

15. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    xboxer14 ik wist bijna meteen waar je het over had, het gaat niet over snel of langzaam het gaat hier om het uitvoeren van nose en tail grinds, deze grinds doe je door terwijl je aan het grinden bent naar boven of naar beneden te drukken, probeer maar, nu zal je dus ook deze sponser hebben.

En een tip voor de sneeuwpoppen is om de muziek uit te zetten en ook de sfx zodat je alleen nog maar voice over houd, nu hoor je hetbeste waar die rotzakken zitten :D

en trouwens ze maken ook een ander geluid hoe dichter je bij ze komt.

16. Jerhui

Leuk Bevonden:
    0
    err0r, alvast bedankt voor je tips... ik ga het van de week opnieuw proberen met hernieuwde moed :+

Ik laat het wel weten op het moment dat ik het gehaald heb....

17. Xboxer14

Xboxer14 Guest

Err0r nogmaals bedankt voor je tips. Ik zal die sponsor proberen. Ik ben nu Super star 20, en heb alle pro's 3 vrij, heb er nu 2 van uitgespeeld. En die Snow summit 1 en 2 zijn erg pittig, maar ik zal tot het uiterste gaan, ik hoop zo snel mogelijk op 1 te komen.

latersss

Deel Deze Pagina