Amped, ik sta op 48 wie staat lager?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lucky Lenn, 15 mei 2002.

1. Lucky Lenn

Lucky Lenn Better dead than Red

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel ligt echt in mijn straatje maar it ain't easy.

2. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm... tis al weer een tijdje geleden dat ik het gespeeld heb, maar volgens mij sta ik ergens op een plaats zo rond de 100

3. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik sta nu 8.

Moet echt moeite gaan doen om verder te komen.

4. quintus

quintus achter je!

Leuk Bevonden:
    0
    ik sta nu 31 het lukt me echt niet om hoger te komen. hoe haal je 400.000 op die off-piste afdalingen?!?!? laat staan 250.000 (ofzo) media points!??!?!

amped is wel echt lastig nu, het wordt meer mazzel dan skill om verder te komen lijkt het. amped was mijn eerste spel, maar intussen heb ik halo, jet set radio future en tony hawk 3 al uitgespeeld en amped nog niet!!

Laatst bewerkt: 15 mei 2002
  5. .:· ChirreD ·:.

.:· ChirreD ·:. ee-dee-ot

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben 30ste ofzo

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Pff ik 83e, ben echt slecht

7. Lucky Lenn

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik ook nog wel effe zoet ben met dit spel maar net als ik denk dat ik vast zit schiet ik vaak weer een paar plaatsen door.
    Dit is zeker geen sissy game en weet je wat ik zo heerlijk vind van de Xbox dat veel games vette California Punk Rock hebben en niet van die tiefus techno uit Europa

8. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    20.. speel bijna nooit, bij amped scheld ik wel eens op mijn xbox :D

9. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Amped wil ik ook wel eens schelden als ik eindelijk die meter op AMPED heb en dan op het laatste moment voor de finish op m'n bek ga...

PGR das ook al zo'n spel waarbij het nodige gescholden "moet" worden ;)

10. Lucky Lenn

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook al meerdere malen gevloekt en getrapt waarop mijn buren weer eens dachten dat ik mijn vriendin aan het aftuigen was.=(

11. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    ik sta zekers lager ik stond 75ste met de demo versie

12. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    PGR:

aaah neee niet de boarding... aaah GODVR!!!!.. nee stomme klote mini ga dan niet langs me!! AAAAH komop sneller haal die flikker in tis de laatste lap!!

Amped:

Aaah SHIT! 13 trucen?.. AAH spring dan sukkel!! Ik druk die knop toch in!!.. huh? waarom is deze truc ineens niks meer waard WAAR SLAAT DAT OP!!. Ow CRAP nou lig ik weer voor op die pro.. Board dan ook door neppe pro! ben jij nou een pro!! ik rij je gewoon voorbij! GODVR!!!

Halo:

Ok ik heb al mijn levens nog... rustig aan...HEY wat is dit.. aah stomme covenant achter me! NEE klote! wegrennen.. ah shit neergeschoten door een grunt. Load file is dan natuurlijk net gekomen terwijl ik midden in een battle zit. AAH shit! neeeeeeeeeeeeeeeeeee. Xbox uitzetten zonder te saven en dan later weer helemaal opnieuw mogen beginnen. DOH!

Munch:

Jesus Munch! ik zeg toch die kant op!!. Abe kom hier! pak die gast op breng hem hierheen. OMFG! nee mannetjes volg nou niet abe door dat mijnenveld! OWWWW ik heb niet gesaved!!! AAARGH domme mudokons!!!

13. Lucky Lenn

Leuk Bevonden:
    0
    Ha ha ha ik leef helemaal met je mee maar als je het dan eenmaal haalt krijg ik altijjd een zeer goed gevoel nog net geen orgasme

14. visje

visje feyenoord Die hard

Leuk Bevonden:
    0
    PGR: (enigste frustrerende spel wat ik heb)
    Oke rusig aan nu nog 2 bochten daar heb je er al 1 ruuuustig goed aansnijden jaa zo gat ie goed. SHIT computer achter me!! nog een bochie weer rustig goed aansnijden.....GVD raak me iet aan NEEEEEEEEE GVD T*** ** * ***** ** *** *** Computer Neeeee 6de=( =( =( =( =( =(

15. Lucky Lenn

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta nu op 46 ik wordt er steeds beter in

16. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wacht maar tot je bij de pro3 bent, die zijn echt kut

ik ben nu 8

Deel Deze Pagina