Ik heb sinds vandaag maar eens amped als classic gekocht, vet spel verder. Ik heb alleen een vraagje Het laden duurt een tijdje en soms als die aan het laden is dan valt de muziek even weg en komt 2 seconden later weer terug Herkent iemand dit probleem
Ja, die laadtijden zijn gewoon K*T. Niet echt goed gedaan, verder goed spel. Iedereen heeft die lange laadtijden dus het ligt niet aan jou .
Ja ik heb het ook. Heel irritant. Heb jij ook wel eens dat het spel niet opstart? (dan zegt de Xbox dat het geen Xbox-spel of muziekcd of dvd is) Als hij dat zegt dan moet je de cd eruithalen.
Ik heb hem pas sinds 14.00 dus ik kan nu nog niet zeggen of hij aangeeft dat het geen Xbox-spel of muziekcd bevat
Morrowind gaat ECHT traaaaaag, heel jammer maar wel begrijpelijk. Maar ik heb nooit muziek bij m'n laadtijden volgens mij, na ja, ik check nog wel een keer.
Ik heb wel eens dat hij zegt dat de CD beschadigt is of vies is. Als ik hem er dan uithaal en ff schoonmaak dan doet hij het wel weer...
Je kan de laadtijden van je Xbox spellen op de volgende manier psychisch drastisch verminderen. Speel een middagje Tenchu Wrath Of Heaven op je PS2 of die van je vrienden. Je trekt werkelijk waar de haren uit je kop als je 15 seconden moet laden op een of ander level waar je gelijk in het begin al weer dood bent. Kun je daarna weer items gaan kiezen level gaan kiezen en weer wachten en wachten, omdat ze het level niet kunnen resetten.
Ken nog wel iemand die PS 2 heeft, dus ff middagje bij hem playen en dan komt alles wel weer psychisch goed (hopelijk)
Ik heb ook andere (naast die rare laad-tijden/schermen) problemen met Amped die volgens mij niemand heeft, maar dat ligt aan mijn Xbox... Telkens als ik wat ga kloten in de menuutjes van kleding e.d. geeft hij een reading disc error aan. Dit ligt niet aan de DVD van Amped (ik heb al twee verschillende DVd's geprobeerd), maar blijkbaar aan mijn Xbox. Misschien dat ik een keer het ding van binnen moet schoonmaken; daar zullen waarschijnlijk stofdeeltjes de boosdoener zijn.