ligt aan het soort snowboarden waar je van houdt, meer realistisch of gewoon naar beneden gaan, met stoere tricks
is beide wel ok, maar wat wel belangrijk is de graphics en hoelang het spel is .... En geef jullie mening is wat leuker is..:{
kzit eigenlijk met zelfde vraag als jouw; maar ik denk dakvoor tricky ga gaan; ziet dr gewoon lolliger uit
heb dus beiden en ik vind beiden wel mooi, alleen heeft Amped iets te veel bugs bij beide games moet je ff wennen aan de besturing, Amped wat meer als ssx. Qua moeilijkheidsgraad vind ik Amped wel moeilijker, je moet eerst de toeschouwers en media achter je zien te krijgen dmv tricks, daarna moet je sponsors overtuigen die bepaalde tricks willen zien om zich 'amped' te voelen, en totslot moet je nog tegen pro's racen voor het aantal punten, dus gewoon zijn tricks verbeteren. bij ssx is het gewoon 'race' of 'showoff' (spreekt voor zich) mp is ssx mooier, amped is turn-based, ssx is gewoon tegen elkaar racen. ssx is korter, heb hem nu al bijna uitgespeeld met Eddy, terwijl ik met Amped veel langer bezig ben geweest. gfx zijn bij beide goed, alleen bij Amped weer een stuk realistischer dan bij ssx, die veel kleuriger etc. is.
Tja moeilijke, ik zou toch gewoon voor persoonlijke voorkeur gaan. In mijn geval zou ik neigen naar Amped dan.
Denk dat ik maar voor amped ga, al dat paarse shit vind ik nie zo mooi en tlijkt me toch wel wreed om ff wat sponsers te zoeken
Bedoel je de bugs bij het grinden?? Dat vind ik opzich zelf geen bug. Het is eigenlijk gewoon realiteit. Want in het echt gaat het grinden natuurlijk ook niet zo als bij THPS waarbij je overal en altijd kunt grinden.
simpel gezegd: Amped is Tony hawk maar dan moeilijk SSX is Wipeout op snowboard met tricks Amped is voor langere sessies SSX is voor een 'quick fix' ik heb beide en vind ze allebei tof, maar zijn totaal andere games
nee, die niet, maar als je bijv. na het grinden onder/naast een buis valt, dan blijft het nog weleens steken, heb eens iets van een minuut stilgestaan terwijl dat mannetje geen kant op kon en dus steeds viel omdat hij onder zo'n buis vast zat.
wanneer wil je een van die spellen kopen? als je nu een snowboardspel wilt, zou ik tricky nemen. als je best even wilt wachten en nog echt zit te twijfelen moet je wachten op transworld snowboarding, combinatie van trucks en realitische heuk. vet mooooooie omgevingen, zoals je op de screens/trailers kunt zien en leuke stunts.
Waneeer komt die dan uit?? ik wil het liefst binnenkort wel een snowboard spel kope maar als dat spel binnenkort uitkomt wacht ik daar wel even op als die zo veel beter is
ff uitleg Amped is realistisch en frustrend maar wel cool en Tricky is gewoon sick tricks en ijzige banen
Amped....veel meer echt snowboarden. SSX tricky is gewoon een achtbaan op een kermis vermomd als Snowboard titel. Bovendien is Amped grafisch veel mooier en duurt langer om uit te spelen. 100% FREESTYLE