[Amped] probleem

Discussie in 'Algemeen' gestart door PONKX, 29 mei 2002.

1. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hey,

Ik heb even een vraagje. Ik heb nu amped en ik heb een cd op mijn hd gezet, gewoon een origineel cd'tje. Vanaf het xbox-menu zelf, als ik geen game erin heb zitten, speelt ie het bestand probleemloos af. Als ik Amped opstart echter, kan ik bij optie "Soundtracks" niet mijn file kiezen er staat wel "Dr. Dre" (dat is de cd die ik erin heb gezet, The Chronic als je nog wil weten welke). Er staat achter zo'n boxje, bij al die andere zijn zeg maar available, bij dr.dre staat een rooie streep erdoorheen. Ook is dat balkje van dr.dre donkerder van kleur, dus kortom van je kan hem niet kiezen. Ik heb de naam veranderd, ik dacht misschien is het omdat er een teken in zat, gewoon Dre van gemaakt, lukt het ook niet. Hij draait hem zowiezo niet. Hij draait een ander nummer. Kan iemand helpen, of heeft iemand dit probleem ook gehad en hoe heb je hem dan opgelost?

2. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij betekend dat dat of je nummer beschadigd is of de kwaliteit te slecht is wat bij een originele cd niet opgaat dus.

3. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ok, maar waarom speelt ie hem wel af met PGR dan? Daarbij verschilt dat dan zo erg, cd is toch een cd? Of zie ik dat verkeerd????

4. TSTAR

TSTAR backatthehabit

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet er gewoon op klikken, zodat ie WEL available wordt.
    Gewoon toevoegen aan de playlist, je kunt namenlijk ook andere bestaande albums disabelen.

5. tocoloco

tocoloco thomaster

Leuk Bevonden:
    0
    ja gewoon met a ofzo selecteren en die anderen deselecten

6. .:· ChirreD ·:.

.:· ChirreD ·:. ee-dee-ot

Leuk Bevonden:
    0
    er zit een beveiliging in dat xbox alleen goeie muziek afspeelt

7. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt voor de tips, en chirred of hoe je ook mag heten, jij luistert misschien gabber/hardcore/house of weet ik veel, dat betekent nog steeds niet dat dat goed is 8). Ik vind the chronic een goeie plaat, is ook de enige plaat die ik van hem goed vind :)

Deel Deze Pagina