AMPED sneeuwpop?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 18 nov 2003.

1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Weet hier iemand de laatste sneeuwpop te vinden in altibahn 2 ik ken hem namelijk niet vinden :'-(

Alvast bedankt

2. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Hoe weten wij nou wat bij jou de laatste sneeuwpop is? :+

Misschien moet je eens gaan zoeken naar hint & tips sites, daar kan je vast wel alle sneeuwpoppen in alle levels vinden. Ik zou het zelf eigenlijk ook niet weten, want ik haat die sneeuwpoppen. Gaat het over Amped 1 of 2?

3. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    dit gaat over het eerste deel van amped en de 8ste sneeuwpop

4. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat vast over Amped 1 anders zou hij het wel vermelden(denk ik..)

/edit:
    oeps, het antwoord is dus:
    ik had ook problemen met die sneeuwpoppen, je moet erg veel de berg afgaan op ál mogelijke manieren, je inspanning zal uiteindelijk beloont worden met een kapotte sneeuwpop :+

p.s. ik weet niet precies waar hij staat, heb Amped tijden niet meer gespeeld.

Laatst bewerkt door een moderator: 18 nov 2003
  5. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
  6. menno x

menno x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    euhhm ik zit nou ook vast bij dat level ik ben nr 29 in de wereldtop maar die laatste sneeuwpop kan ik ook niet vinden

7. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    LOL ik heb precies het zelfde is sta ook 29ste Bitchslap ik heb een vraag aan je als ik op die link klik kom ik niet bij die sneeuwpoppen, ik heb ook al verder op die site gekeken maar ik kan het niet vinden

8. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    uhm moet je ff naar www.gamefaqs.com/console/xbox gaan en dan kom je bij die xbox faqs terecht en staat ergens in ut midden bovenin A t'm Z moet je op A drukken en dan als je Amped hebt gevonden moet je op faqs (staat rechts van Amped heb je faqs,cheats enz staan.) drukken en dan zal je 't wel vinden want er staan maar 2 faqs. duz hopelijk kun je het nu vinden.

Deel Deze Pagina