[Amped] tips

Discussie in 'Algemeen' gestart door lulfiep, 15 jun 2003.

1. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister van mijn vriend amped geleend. Ik heb al een paar sponsors en een nije piste. Echt wijs wordt ik niet uit het gedoe met die sponsors enzo. Alle tips welkom!

2. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Weet iemand ook trouwens hoe je als je in zo'n half pipe zit zo'n soort handstand kunt maken tegen de rand?? of kan dat niet?

3. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    als je moet kiezen tussen slecht landen maar nog een extra keer rond draaien kies of goed landen kies dan goed landen (bord recht naar vooruit, landen op je normale kant en niet op je switch kant, ...) ik denk dat je dan meer punten krijgt

druk B waneer je naar een rail van de stoeltjes liften vliegt (veel punten)

waneer je aan het grainden(sorry vor foute spelling) bent hou dan juist voor het einde A ingedrukt spring en doe nog eens een 180° :cool:

4. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nr 1 en een hele goede tip is: HEEL VEEL OEFENEN!!!!
    In het begin moet je gewoon goed van die salto's doen en terwijl nog eens schuin draaien.
    Dus je joystickje schuin naar voor of achter doen.
    Dan moet je een grab inhouden met je rechterstick en hem tweeken door een van de trekkers in te houden of alletwee de trekkers. Zo kan je heel veel punten halen OF je kan slide op een skilift en dan ronddraaien ofzo.
    Voor een slide moet je afremmen zodat je hem goed & traag kunt nemen = veel punten.

5. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    --> Game Help/Cheats

6. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    en als je grind kan je ook nog vet veel ondertussen doen; denk aan 540's enzovoorts, maar vmoet je wel een goedie balance hebben. Ander pleur je eraf en dan is het dahag met je 40.000 punten.

7. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    hoe doe je dan tricks tijdens het grinden, ik pleur er dan altijd af.

8. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel punten halen jullie gemiddeld? Ik tussen de 10.000 en 20.000. Dat is echt te weinig om een goede score neer te zetten. Ik krijg gewoon niet meer punten...

9. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    je kan springen en dan ronddraaien(denk aan 360's 540's enz.) of je kan gwoon op de plank/balk etc. rondjes gaan draaien dus ook 360's 540's 960's 1080's ->die laatste haal je gemakkelijk als je een goede balance hebt, en als je balk/plank lang genoeg is.
    haal je veel punten voor.
    @the Bomb:
    bij die ene level(een of andere duitse naam) waar je een afschuwelijk diep dal heb, als je een goeie 'aanloop' hebt en goed in de lucht bent, kan je als je weet hoe je een beetje moet stunten toch erg ggauw 80.000 punten halen. Ik tenminste, als je iig maar gewoon vet veel knopjes en trekkers indrukt/overhaald dan doet je karakter genoeg[/opscheppen]-> MAAR dan moet je karakter wel veel punten voor de eigenschappen hebben dus hè. Dat is dus jump, rotation, balance enzovoorts(die laatste is volgens mij alleen bij grinden)

Laatst bewerkt door een moderator: 16 jun 2003
  10. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor al je tips and tricks over Amped zou ik even hier klikken....d'r staat namelijk al een puist info op het forum over dit spel...verder kan ik je niet echt helpen want ik zuig in Amped ;)

Deel Deze Pagina