[Amped] tiz zo verrot moeilijk --> tips

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metsada, 14 jul 2002.

1. Metsada

Metsada Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wie heeft er wat tips voor me, ik heb nog maar drie levels, en ben bezig met de 2e sponsor van het 2e level, al meer als een uur achter elkaar, en elke keer lukt het net niet (is hij of net niet amped, of ik val 10 meter voor het einde, of ik ga tegen een hek aan terwijl ik amped ben |:mad: )
    Heeft iemand tips, waarom konden de makers dit spel niet een tikkeltje makkelijker maken, dit is echt niet normaal meer :mad: :mad:

2. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 14 jul 2002
  3. Metsada

Metsada Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wow heb jij hem uitgespeeld? worldrank 1?
    Ik speel het nu drie dagen en heb worldrank 111 (niet hele dagen natuurlijk, heb af en toe gespeeld), maar ik kan zo gefrustreerd raken van die sponsors, belachelijk, waar zeiken die lui toch over, waar ik nu zit, die gast houd van big airs, dan doe je een keer een mooi grind en dan vind hij dat toch kut.
    Slaat toch nergens op, als je iemand sponsort kijk je toch niet naar je persoonlijke smaak maar naar wat het publiek mooi vind.
    En dan gaan er nog punten vanaf ook als hij het niet mooi genoeg vind, aarrrggh ik draai door hierzo :mad:

edit: skaten rulez trouwens zeker (vooral boarden)

Laatst bewerkt: 14 jul 2002
  4. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, het gaat die sponser echt niet om big air maar om PUNTEN, haal jij hele hoge punten bij een grind zal hij deze ook goed vinden maar met een sponser die air wilt is het niet zo erg, die speel je wel wat makkelijker uit

Ja ik sta superstar 1

5. Metsada

Metsada Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    tnx dude, het lijken me goede tips
    Wat kan je trouwens allemaal in een level uitspelen?
    je hebt highscore, media, sponsors, sneeuwpoppen, en jij hebt het ook over pro's, wat zijn da? En hoe kom je eraan.
    Ik vind het 2e level al superkut, wordt dat elke keer moeilijker?

6. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je op den duur genoeg uit heb gespeeld bij high scores, media scores dan krijg je een nieuwe "challenge" en moet je pro snowboarders achtervolgen en betere stunts doen, er zijn 3 niveaus van maarje moet ze alle drie verdienen dus die komen vanzelf voorbij maar het zijn wel de moelijkste opdrachten, daar zijn de media/high score punten niks bij.

ja de levels en opdrachten worden moeilijker maar daar in tegen krijg je wel meer schansen enzo om meer punten te krijgen.

7. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik zat al heel snel op 80, nu ben ik 60 en ik vin het nog steeds te makkelijk.

alleen die sneeuwpoppen, ik heb echt geen zin om die shit te verzamelen

Deel Deze Pagina