Ik heb nu mijn X-Box ongeveer 1,5 maanden. Als spellen heb ik Dead Or Alive 3 en Amped. Mijn vraag luidt: Bij mij loopt Amped soms ( heel erg ) traag. Oop sommige Forums zeggen mensen dat je een Scart kabeltje nodig hebt. Is dat zo ?? Zo ja, welke; de standaart of de advance ? Nouja, ik wacht nu nog op Terminator: Dawn to Fate en Splintercell !
Ehm een verschillende kabel verandert niet de snelheid in een game Tip : Koop geen Terminator Dawn of Fate
Misschien omdat je met de Advanced Scart de mogelijkheid hebt om games op 60 Hz te spelen? Bij Halo is dat ook namelijk
Dus julie zeggen dat ik beter een advance scart kabel kan kopen ? Ik zal er over nadenken ! Oja, en waarom zou ik geen Terminator gaan kopen ? Lijkt mij best cool, omdat ik zelf Ther Terminator 1 en 2 heb gezien en er helemaal gek van werd !! Ach, en als ik hem niet zou kopen, dan wel Splintercell
Dat is een spel. Omdat de films T1 en T2 goed zijn (heb ik allebei op dvd) hoeft het spel nog niet goed te zijn. En zoals WouteR al zei: koop geen TDoF.
Nouja, ik ga toch maar geen Scart kabel kopen. Ik blijf gewon vol spanning wachten op SplinterCell ! Hebben jullie trouwens de website al gezien: SplinterCell Daar kun je echt coole video's downladen !