[Amped]tricks bij amped

Discussie in 'Algemeen' gestart door j.la, 28 apr 2002.

1. j.la

j.la j.la pour toi

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb amped en vind het echt een meester spel alleen hoe kan je echt super tricks doen. nu doe ik alleen flips met een grab erbij krijg dan ongeveer steeds tussen de 20000 en 10000 en afentoe 30000. maar hoe krijg ik veel meer punten want ik blijf nou steeds steken want ik kan die hoge scores niet halen. en hoe werkt het score systeem want soms krijg je voor dezelfde trick veel minder. heeft de score ook met supergoed landen of goed landen te maken en met orginaliteit.

als iemand mij meer kan vertellen hoe je super vette tricks kan maken of tips voor mij heeft meld het even in deze thread.

2. Xdude

Xdude Live baby Live!

Leuk Bevonden:
    0
    het doen van coole tricks hangt van heel veel factoren af. Ik kan wel wat tips geven alleen heeft het vooral te maken met je "Skills". Die skills verdien je door de challenges te halen op de baan. Wat vaak veel punten op levert; meerdere tricks in een sprong, grabs tweaken, lange airtime na een trick, langzame jibs,rodeo's maken, enz enz. Er zijn volgens de makers meer dan 1000 verschillende combinatie's. Groot probleem voor mij is dat ik een maand niet kan gamen.:'-( Mijn arm gebroken:mad: Dat terwijl ik net zo lekker ging met Amped.

Laatst bewerkt: 28 apr 2002
  3. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    --> Game help/Cheats.

4. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    probeer tweaks met de triggers en doe altijd een off-axis trick.

Ik ben nu 19 in amped.

Edit; voor supertricks grind de kabels van telefoonlijn/kabelbaan, daar heb ik 180000 gehaald, easy

Laatst bewerkt: 28 apr 2002
  5. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    haha arm gebroken, het is een snowboard spel hoor, je hoeft niet echt met een plank uit het raam te springen hoor

6. .:· ChirreD ·:.

.:· ChirreD ·:. ee-dee-ot

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar het tricksysteem klopt niet echt

als je bijv 20.000 punten heb in de lucht
    en je landt, dan zijn het er opeens 30.000
    alsof het een soort bonus is omdat je geland bent, maarja, als je niet goed landt krijg je die punten toch niet, dus ik zie het nut er niet van in.

en soms worden het er juist minder als ik landt, echt raar is dat, ik snap het tricksysteem nog niet echt.

ik ben rank 30

7. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is altijd bij stunts hoor, ook voor de landing krijg je punten kijk maar naar turnen of schoonspringen dan krijg je ook allemaal punten voor de landing tenslotte is dat ook een kunst.

8. .:· ChirreD ·:.

Leuk Bevonden:
    0
  9. j.la

j.la j.la pour toi

Leuk Bevonden:
    0
    mensen vertel is hoe ik een geave trick doe waar ik veel punten voor krijg. het liefst meerdere zodat ik mijn prille 91 rang weg krijg

10. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    mijn hoogste score is iets van 250.000 punten

eerst een paar combo's in de lucht, gevolgd door een rail en steeds naar andere rails springen met kunsten in de lucht.

11. whoehaha

whoehaha Wazupa

Leuk Bevonden:
    0
    veel afwisseling en corckscrews( schuin over de kop flips)werken altijd wel zeker in combinatie met X - inhouden zo lang mogelijk of in combi met andere grabs}:]

12. .:· ChirreD ·:.

Leuk Bevonden:
    0
    Soms krijg ik veel meer punten met gewone off axis tricks dan dat ik er grabs bij doe

13. j.la

j.la j.la pour toi

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is bij mij ook terwijl je toch zou denken dat je meer punten moet krijgen als je nog zon grab erbij gooit.

14. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    Dan koop je toch lekker die snowboard plank in de winkel! 8) 8) 8) hahahaha lol

Deel Deze Pagina