Ik wil nu een spel bij kopen en ik zit te denken aan Amped...... Is dit een goeie keus of niet..... Zal ik hem pakken of niet, niet dak straks mee zo'n kutspel thuis kom en dan weer terug naar de stad..
als je van snowboard spellen houd zou ik hem kopen is best wel mooi spel maar om hem uit te spelen moet je er wel echt van houden want daar ben je wel ff mee bezig
Ik heb hem ook, hij is wel de moeite waard als je er de tijd voor neemt. Als je hem nog maar net hebt moet je niet boos worden dat de besturing kut is etc. je moet namelijk gewoon ff paar uurtjes spelen voordat alles lekker vloeiend lukt! Amped is een leuk spel als je er de tijd voor neemt , uitspelen is ook een hele taak
ZEKER kopen!!! Al die zever over slechte controlls is volgens mij niet waar hoor. Het is gewoon even wennen als je Tony Hawk gewend bent maar na een paar dagen ben je dat gewoon en kan je al veel truckjes doen. Om het spel volledig uit te spelen heb je er lang voor nodig maar dat is juist de uitdaging hé! Ik vond dat juist een pluspunt dat het zo lang duurt. En als hij nu nog maar 29€ kost omdat het een classic is zou ik hem 100% zeker kopen.
Oke als 3 mensen het zeggen gaak hem wel kopen en me vriend zegt dat ie niks aan is maar ik ga hem wel halen als jullie et allemaal zeggen..... hier kan een slotje op....
je kunt natuurlijk ook voor ssx tricky gaan.. volgens mij is die even duur en wat meer arcade, dus wat vettere tricks..
Aan zulke threads heb je niet zoveel; iedereen heeft toch een andere mening. Tip, lees de review van Amped, daar wordt je wijzer van Case closed.