amped

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door sk8tamaniac, 2 mei 2002.

1. sk8tamaniac

sk8tamaniac Xgamer

Leuk Bevonden:
    0
    he

ik heb een vraag aan de mensen die Amped hebben

Wat vinden jullie van de besturing van dat spel??

bij de PU zaten ze nogal te zeiken daarover, maar volgens mij ligt dat helemaal aan jouzelf en wat je gewent bent

2. j.la

j.la j.la pour toi

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de besturing goed ik snap niet dat ze daarover zeiken.
    je merkt steeds meer vooruitgang in de besturing.
    oftewel het wordt steeds beter naar meer je speelt.

3. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    de bsturing sucked ass.. helemaal met de xbox controller. je kunt niet goed truken maken met de buttons dus je meot altijd met de stick, en dan jumpen met die button.. maar dan komt mijn duim altijd tegen de stick aan waardoor mijn duim snel gaat irriteren. bij amped is de xbox controller gewoon niet goed...

4. sk8tamaniac

sk8tamaniac Xgamer

Leuk Bevonden:
    0
    het ligt dus aan de persoon zelf

5. Xdude

Xdude Live baby Live!

Leuk Bevonden:
    0
    smaken verschillen dus. Besturing is prima te doen, soms raak ik alleen de witte knop waardoor er een nieuw nummer van de playlist start. Ik gebruik bijna altijd de combi digipad en analogthumbstick.

6. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    de besturing is best goed te doen maar, ik heb em toch niet gekocht,ik wil liever zo'n fun snowboard game

7. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind de besturing juist prima! Je stuurt met de linkerstick, je springt met A of met de rechter stick (indrukken), je gaat glijden over stangen met B en je kunt grabs tweaken met de triggers. Met de triggers kun je ook remmen en omdraaien. Tijdens een sprong kun je je bord op verschillende manieren vasthouden met de rechter stick.

Verder kun je nog wat dingetjes doen, maar als je eraan gewend bent is het wel goed te doen. Halo moest ik eerst ook aan wennen.

8. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Amped ook, en de besturing is redelijk. Kan zeker niet tegen de besturing van SSX (Tricky) op, maar is wel redelijk :)

9. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind m relaxt maar je moet geen rondje thps3 daarna doen anders zit je alsmaar met de camera te zwingelen.

10. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft bij toch wel een tijdje geduurd voordat ik de besturing doorhad, maar het is net zoals bij HALO gewoon een kwestie van volhouden en dan komt er een moment waarop het opeens wel allemaal lukt...

Feeling AMPED!!! :D

Deel Deze Pagina