Amped

Discussie in 'Algemeen' gestart door robert22nh, 27 mei 2002.

1. robert22nh

robert22nh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel de highscores en media helemaal rond. Maar ik word niet uitgedaagd door de pro's. Hoe kan dat?

2. tocoloco

tocoloco thomaster

Leuk Bevonden:
    0
    of je hebt alleen de 1e 2 of 3 level klaar met high en media scores want dan krijg je wel pro challenges OF je spel is kapot

ik bedoel dus dat je na de eerste 3 levels ofzo wel pro challenges krijgt

Laatst bewerkt: 27 mei 2002
  3. Xdude

Xdude Live baby Live!

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook wel de bedoeling dat je alle snowman vind want die unlocken ook de pro's en volgende levels.

4. landwijn

landwijn grrr in swinger

Leuk Bevonden:
    0
    Moet wel zeggen dat het erg lastig is om die sneeuwmannen te vinden hoor...zeker als je kleurenblind bent en al moeite hebt met wit op wit 8) Ergens een site waar enigszins hulp te vinden is over de vindplaats??

5. .:· ChirreD ·:.

.:· ChirreD ·:. ee-dee-ot

Leuk Bevonden:
    0
    snowmen unlocken niet persé de pro's, ik heb pas op 2 levels alle snowmen

je doet eerst al die media challenges enzo, en zo krijg je een nieuwe pro challenge, en als je dan rank 75 (geloof ik) bent, krijg je pro 2 challenges (mits je genoeg punten hebt voor media challenge), en dan bij 25 krijg je pro 3 challenges

6. TSTAR

TSTAR backatthehabit

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ook op het geluid afgaan, of een blindegeleidenhond aan je controller vastmaken.;)

7. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb alle media punten en sneewmannen ik moet nog een paar van die kut pro3s en dan ben ik klaar ik sta nu 8 maar die laatste pros lukken me gewoon echt niet.

En sneeuwmannen waren makkelijk en leuk. He amiga dumbdumbdumb :+ aaaah.

8. .:· ChirreD ·:.

.:· ChirreD ·:. ee-dee-ot

Leuk Bevonden:
    0
    het is: hey amigo :)
    Mja ik ben level 18 ofzo, moet alle sneeuwpoppen nog op 2 na, en nog maar een handjevol pro3's

Ik vind pro3's best wel makkelijk, aangezien je bij de meeste maar 7 stunts moet doen ipv de 15 bij sommige pro 2 's.
    Maar er zitten wel hele pittige tussen ja

welke vind jij het moeilijkste op welk level error?

9. the undaunted

the undaunted Dag Xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe maken jullie je grabs, met de rechter thumbstick of gewoon met de knoppen?

Die sneeuwpoppen maken wel lieve geluidjes :p

10. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk is er geen een moeilijk alleen ik verneuk ze net steeds door glitches/foutjes.

Maar de moeilijkste is die met al die buizen en dan 2, stratton 2 ofzo geloof ik daar heb ik nog niet eens pro1 van.

Deel Deze Pagina