In lijn met de verwachtingen voorspellen analisten dat Microsoft en Sony nog console prijsdalingen zullen aankondigen op de E3 beurs... Volgens analist Edward Williams van het kantoor Gerard Klauer Mattison (VS) zou Microsoft en Sony op de komende E3 beurs aankondigen dat de prijzen van hun consoles nog verder dalen in prijs. Williams zei: "Given a need to increase its installed base and a lack of exclusive key titles to help do so, we expect Microsoft could use this opportunity to pre-empt Sony and take a leadership position in dropping the price of Xbox" Laten we hopen... (Nvdr) De naam van deze man zal jullie waarschijnlijk niet veel zeggen maar hij en zijn bedrijf zijn geen onbekenden in de financiƫle wereld in de VS... dus wie nog geen xbox heeft , wacht nog heeeel eventjes ! mischien krijg je hem wel voor en superspotprijsje
Dr worden zoveel van dat soort dingen gezegd, maar op de E3 komt sowieso n pricedrop voor Japan.. US waarschijnlijk ook
Maar ik las ook dat de xbox als eerste op de show is en dat SOny gewoon kijkt wat de xbox zakt en dat de ps2 en de cube er dan gewoon onder gaat zitten. Dus MS zit niet in een lekkere positie ofzo om de prijs te verlagen want de concurrenten kunnen daar op in spelen de volgende dag.
Dat zullen zij ook wel snappen, denk je niet? Dit gaat onze pet allemaal te boven deze martkplooien en omwentelingen vrees ik...
Ik denk dat europa wel even klaar is met de prijsdalingen van de xbox. Het zal hier voornamelijk gaan om de VS en het altijd lastige Japan. Ik denk dat ze met name in de VS marktleider willen worden kosten wat het kost om zo vanuit hun gezonde thuismarkt de rest van de wereld te veroveren.
sh*t man, M$ heeft alles om de Xbox te laten "rullen": - coole games - de beste consoleprestaties - een goed prijsje alleen nog reclame met ingame-beelden kan je geloven dat ik mensen ken die nog nooit hebben gehoord van een Xbox? echt waar!
Er is dus nu bekend dat de Playstation 2 niet in prijs verlaagd wordt: http://www.gamers.nl/nieuws/13022