Guys, ik zag een andere behuizing voor de xbox op http://www.xboxhackz.com/xboxdebugkit.htm maar mijn vraag is eigenlijk... Kan je die krijgen in nederland ? Andere behuizingen voor de xbox ? want deze is wel vet...!! Grt TO3T3R
Waar Hoeveel ? Alleen de behuizing wil ik graag dan he.. Dus niet een set waar allemaal sh!t bij zit.... grt TO3T3R
ja , das een debug kit , goed zo wouter "" maar in japan hebben ze wel een speciale versie. maar dan heb je japanse xbox , nou das leuk ! :r lekker in europa spelen. maarja , mijn "standaard" xbox bekijk ik toch nog even elke dag hoor , dat hij bij MIJ staat pinkt een traantje weg
Leuke bug hoor maar wat voor veel meer intressante schermen zie ik daar onder staan??? kan je daarmee je xbox instellen ofzo??
Jullie zijn (op Wouter na) echt stom. Hij zegt al 3x dat het een debug kit is. Dit is een xbox die gebruikt wordt door gamesontwikkelaars om de spellen in te stellen en allemaal andere shit te testen etc... Niet te koop dus...
Bwhahaahgahgahaahahahahahhaa, dusseh....w'neer ligtie nou in de winkel dan??? Kan je er ook mee naar Engeland varen???