[XOne] Andere betaalmogelijkheid xboxlive

Discussie in 'Games' gestart door Badkiller, 2 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    Nee, dit is niet weer een vraag van 1 of iemand die niet weet of er ook andere betaalmogelijkheid bestaat voor xboxlive..
    Dat weet ik zelf al (veels te goed)!

Maar ik had laatst een mail naar Microsoft gestuurd, omdat ik echt zou ontploffen.
    Waarom? Omdat ik live niet eens van dichtbij heb meegemaakt :{
    Ik heb in het mailtje gevraagd, of er nou eindelijk s nieuwe betaalmogelijkheden komen (in brak engels natuurlijk).

En ik twijfel nog steeds, ik weet het, ze zouden me zeker geen nieuwe info geven, maar ik vroeg het ze toch lekker!:)
    Ze hebben me nog een klein beetje hoop gegeven.
    Hier het mailtje:
    (ps. let niet op mn engels!!:cool: )

(Mail van mij: )

--- Original Message ---
    From: t@xxxxx.nl
    To: xboxsupportxen@css.one.microsoft.com
    Sent: Fri Feb 27 08:20:27 PST 2004
    Subject: xbox live

I really enjoy gaming with the xbox, but there is one thing that is
    holding me for the ultimate (live-)gaming experience:
    A Creditcard for activation.
    I self, can't have a creditcard (I aint 18 or above), my parents does
    not have one (and they can't get it) either, so I was asking myself when
    Microsoft would solve this 'problem'.
    Still I am hoping Microsoft will, but I don't know for sure,
    so what I actually wanted to say is:
    When can I go Live without a creditcard needed?
    Can you please help me by sending me a answer back on this question, I
    really have waited months to go Live!

greets,
    T

[T]
    [14]
    [Amsterdam/Holland]

(mail microsoft: )

Thanks for contacting Xbox Customer Care with your enquiry.
    You need to use a valid credit card (Visa(not Electron), Eurocard/MasterCard, or American Express) to sign up for Xbox Live. The credit card information is used as a security measure in several places to verify that you are the owner of the account. Many web sites use credits cards as a means of identifying customers. Although, you already paid for the first 12 months of service when you bought your Starter Kit, your account must be linked to a valid credit card. Your card will not be charged for any additional charges without your explicit consent until your subscription expires. At that point, you will be notified that your subscription will soon expire and you will be given the option to renew. If you do not cancel your subscription at that time, your subscription will automatically be renewed for another 12 months.
    We are looking into the possibility of allowing other methods of payment, but there are no confirmed plans to do so.
    If you require further assistance please do not hesitate to contact us on one of the numbers provided.
    Kind Regards,

Xbox Customer Care Team

Austria: 0800 281 36 0

[KNIP: nog meer nummers]

Netherlands: 0800 023 3894

---------------------------------------------

Uit heel dat stukje is er maar 1 zin voor mij nuttig, maar goed :cool:
    Iig, als ze er echt over nadenken, zal het zeker komen!
    Die scratchkaarten heb je al in Amerika, maar! ik had volgens mij van Fardo gehoord dat je nog steeds een CC nodig hebt daarvoor!
    Dus mogelijk ook zo in EU!

Het is echt heel jammer, ik mis echt heel veel dingen, maar goed...

Wie weet nog meer over microsofts plannen? En denken jullie hetzelfde over de mail hierboven als mij?

Ik wilde een meer algemene thread starten hierover.
    Wou dit ook ff delen met jullie ;)

Laatst bewerkt: 2 mrt 2004
  2. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Het schijnt dat ze na de E3, met iets "nieuws" komen. Je zult moeten wachten:p

3. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    Jah, veel mensen (waaronder ik) denken dat het de scratchkaarten zijn, maar zie 1st post waarom ik daar niet meer zo in geloof :'-(

Toch bedankt ;)

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Jeb staat trouwens ook in hun eerste zin... dit is een standaard antwoord dat ze op sturen. Ik ben helaas 99% zeker dat je straks nog steeds voor registratie een cc nodig moet hebben, maar dan krijgen we weer de uitgekauwde discussie

Laatst bewerkt: 2 mrt 2004
  5. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Zo'n mailtjes krijgen ze dus elke dag heel veel, dus logisch dat ze een standaard mailtje hebben gemaakt.

Ik denk dat er nooit een abonnement zou komen zonder creditcard. Nu kunnen ze alles netjes houden.

Zie PS2 online... de gekste maffen zitten daar.

6. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik hoop het wel
    veel mensen hebben geen cc

7. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    ze kunnen toch net zo als ps2 online doen dat je je adress op moet geven en ze je dan een pin code opsturen die je in moet voeren? Ik bedoel ze hebben je adres toch al als je je xbox heb geregistreerd als je dat xbox nummer dan aan je live account zou kopelen weet je toch genoeg?

8. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd... Gewoon je xbox bannen dan... Echt onzin over zekerheid met CC...

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Over het Bannen gaat het niet MS wilt geld verdienen ... eventueel geld van je rekening afhalen als je iets koopt ... of aansprakelijk gehouden kan worden voor schade. Daarom komt er geen vervanger voor de credit card. <Helaas>

(maar deze discussie hebben we al gehad

10. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    Maar niet over een mail!O-)

Het eerste stukje moet wel een standaard mailtje zijn, maar dat laatste stukje hoeft geen standaard mailtje te zijn, waarom zou ms me valse hoop geven??? Dan vind ik dat ze moeten zeggen dat het nooit zal gebeuren:confused:

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    als je zoekt in het forum "kan hem zelf alleen niet vinden" ... vindt je een soortgelijke brief ... ook kan je op de site van xbw een soort gelijk artikel vinden... Maar men zegt alleen dat men dat aan het onderzoeken is. Helaas, betekend dat in de volksmond op een nette politieke manier Nee, maar we houden de optie open zeggen

12. Murdock

Murdock Metal Up Your Ass!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet helaas vermelden dat ik begin 2003 ook zo'n brief heb gestuurd. En daar werdt ook op geantwoord dat ze een andere betaalmanier aan het zoeken waren. Ze hebben daar nu al een jaar de tijd voor gehad en ze zijn nog steeds bezig. Vindt het een beetje jammer van Microsoft.

13. k!ll$R

k!ll$R I AM THE K!ll$R

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het gewoon kut wand ik wil een x-box met x-box live.
    gewoon zonder te betalen.
    maar ze zitten echt super lang te praten over andere mettoden maar het komt er maar nie van.

ik hoop dat het komt.

14. ardootje

ardootje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo moelijk is het niet om een creditcard te nemen! Oke voor mensen onder de 18 wel, maar voor ouderen en ouders is het niet moeilijk. Kost bijna niks per jaar en je bewaard hem gewoon op een plek en gebruikt hem bv alleen voor LIVE en eventueel aankopen van games op internet (wat heel veel geld kan besparen) en de kosten van die creditcard zo terugverdient hebt!!

15. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil best betalen, maar niet met CC... Het gaat dus wel om de zekerheid, en het kunnen bannen van bepaalde gebruikers van de service. Nou dan mogen ze van mij gaan bannen per xbox, en niet per CC... Die financiele zekerheid krijgen ze tog ook bij prepaid, beetje onzinnig dus.

16. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap niet waarom het niet met pinpas kan. Dat moet tog lukken? Betaal en registreermogelijkheid. Maarja, dat zullen ze wel allang onderzocht hebben....

17. Ghost

Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het prima zo,
    En als je een CC hebt zou je daar ook zo over denken, er zijn nu meer volwassen mensen op xbox live, en ik wed voor 100 euro dat als er geen registratie voor CC nodig is, dan er een flink aantal boze xboxlivers zullen zijn.

En ook de administratie van MS moet dan helemaal overhoop, omdat dan iedereen aan de scratch wil.

nee prima zo.

18. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Door die CC is het inderdaad stuk volwassener op Live. Ik heb geen zin om te gamen met kindjes van 10 tot 14 jaar.
    Die kwekken alleen maar, schreeuwen, etc...

Als ik in zo'n lobby kom, ga ik er meteen uit.

Ik wil altijd met mensen van mijn leeftijd gamen of ouder. Stuk interessanter, je praat over onderwerpen die iedereen van die leeftijden interesseert etc...

19. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    Niet dat ik me nu zo hoog voel ofsow, maar ik ben 14, en ik kan je garanderen dat ik me toch nooit zal gedragen...

En zo kon ik dus weer niet op live............ :'-(

20. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Niet allemaal nee, maar de meeste gedragen zich echt alsof ze speelkwartiertje hebben in groep 2 van de basisschool.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina