Ik heb xbox live maar nu wil ik graag mijn naam(gamertag) veranderen hoe doe ik dat???Alvast bedankt!
Nieuwe starter Kit kopen ... of de helpdesk bellen (maar de kans is heel klein dat je je naam mag veranderen)
Alleen als je Gamertag je echte naam bevat kan je hem gratis veranderen en anders tegen een vergoeding maar ik gok dat je goedkoper uitbent als je een nieuwe Gamertag koopt.
Gamertag kopen??Je bedoelt een nieuwe starterkit kopen?En hoe zit dat met je vriendenlijst als je je naam verandert?worden die gewist?
dan moet je ook weer iedereen op nieuw toevoegen ... ja je kan alleen je naam veranderen door een nieuwe starter kit te kopen .. je kan bij de helpdesk ook je gamertag veranderen, maar dat kost geld .. maar je moet dan de helpdesk bellen
Oke bedankt voor de info.Nog ff 1 vraag.Stel nu dat ik een nieuwe starterkit koop wat gebeurt er dan met mijn oude account want die is nog niet afgelopen.Word die oude dan stopgezet of krijg je eigenlijk wel te horen wanneer je account bijna is afgelopen?
Je moet zelf de account opzeggen bij microsoft ... of de oude account gebruiken to deze verloopt en een dag van te voren afmelden ... anders word deze automatisch verlengd Opzeggen kan je doen door de helpdesk te bellen