Maar wat gebeurd er als je je account verwijderd??? Hoe zit het dan met je gamerstag?? Dan moet je toch wel een nieuwe nemen???
en de andere cancellen ... dan heb je een nieuwe gamertag ... maar niet gratis... je kan ook de calldesk bellen en vragen of je jouw gamertag kan veranderen
Ik heb best spijt. dat ik mij gamertag: Darkmaster_NL Heb genoemd. *Hoezo teveel naar dat filmpje gekeken op de live cd *
Nou, dat heb ik indertijd (is nu wel pakweg vier maanden geleden) geprobeerd, maar mij lukte dat niet. Misschien schort er iets aan mijn overredingskracht... :{
Maar hoeveel starterskits kan je kopen dan en aanmelden, want lijkt mij dat je niet elk jaar een nieuwe kit kan kopen, want dan ben je een stuk voordeliger uit dan het abbo voor het 2de jaar.
Nog best veel, 8 per xbox, desnoods neem je een 2de en ben je 16 jaar zoet, dat geld haal je er wel uit Maar na 8 jaar zit je wel op de nieuwe generatie.
Nee, jongens. Jullie kletsen een beetje langs elkaar heen. Voor zover ik weet kun je zo vaak je abonnement verlengen (met een starterskit nummer) als je wilt, want er staat geen 'uiterste gebruiksdatum' op de starterskit. Je kunt maximaal 6 accounts op een Xbox opslaan, en die kun je meteen verlengen, dus als je nu 12 starterskit koopt kun je ze meteen 'verbruiken'. Maar volgens mij kun je dan net zo goed je centen meteen in de Noordzee gooien, want dat slaat natuurlijk nergens op. Overigens gaat dit topic over "Het wijzigen van je gamertag na een jaar", dus ga svp terug naar topic.
Daar gaat het over. Als je een nieuwe starterkit koopt heb je ook een nieuwe tag. Als je er 8 (of 6, zoals jij zegt) op je Xbox kan opslaan (die je natuurlijk NIET allemaal tegelijk activeert) dan kan je gedurende de gehele levensduur van je doos je tag elk jaar veranderen!
Euh.. 1: je had gelijk; je kunt inderdaad 8 accounts op je Xbox opslaan. 2: Wat je schrijft snijdt geen hout. Je kunt nml geen account op je doos opslaan wat nog niet geactiveerd is. 3: Als je bedoelt dat je steeds met een starterskit een nieuwe gamertag kunt krijgen door gewoon na een jaar een nieuwe account te openen en de oude op te zeggen (!), dan kun je wel 50 starterskits kopen. Heb je de rest van je leven elk jaar een nieuwe gamertag (mits je Xbox niet voor die tijd stuk is gegaan en mits Xbox Live blijft bestaan zoals het nu bestaat).